Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Σάββατο 13 Μαρτίου 2010
Βοηθητική ορολογία για τις εκφωνήσεις των ασκήσεων στο μάθημα των αρχαίων Ελληνικών
12:40 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Χ.Α. = Χρονική αντικατάσταση: γράφω το ίδιο πρόσωπο στον ίδιο αριθμό σε όλους του χρόνους
Ε. Α. = Εγκλιτική αντικατάσταση : γράφω το ίδιο πρόσωπο στον ίδιο αριθμό και στον ίδιο χρόνο σε όλες τις εγκλίσεις.
Γραμματική αναγνώριση:
όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε γραμματικά ένα ρήμα αναφέρουμε απαραίτητα : πρόσωπο, αριθμό, χρόνο, έγκλιση, το ρήμα στο α' ενικό ενεστώτα οριστικής
όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε γραμματικά ένα ουσιαστικό αναφέρουμε απαραίτητα : πτώση, αριθμό, το ουσιαστικό από το οποίο προέρχεται
όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε γραμματικά μια μετοχή ή ένα επίθετο αναφέρουμε απαραίτητα: πτώση, αριθμό, γένος, τη μετοχή ή το επίθετο από το όποιο προέρχεται και στα 3 γένη του
Συντακτική αναγνώριση:
όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε συντακτικά μία λέξη αναφέρουμε απαραίτητα: τι είναι (πχ. αντικείμενο, υποκείμενο, προσδιορισμός επιθετικός κοκ) και που είναι (πχ είναι υποκείμενο στο ρήμα, είναι επιθετικός προσδιορισμός στο Χ ουσιαστικό
Άγνωστο θέμα
Για να κάνουμε σωστά την σύνταξη σε ένα ολόκληρο κείμενο πάνω στο βιβλίο ή τη φωτοτυπία μας και ταυτόχρονα να γράφουμε γρήγορα αλλά και κατανοητά για να μπορούμε να τα καταλαβαίνουμε μετά, χρησιμοποιούμε ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ
δεν υπάρχουν κανόνες για το ποια είναι η σωστή συντομογραφία μπορεί να είναι και κάτι που έχουμε σκεφτεί εμείς το ζήτημα είναι να θυμόμαστε τι αντιπροσωπεύουν
προτεινόμενες συντομογραφίες:
μτχ = μετοχή
χρ. μτχ =χρονική μετοχή
αιτ. μτχ. αιτιολογική μετοχή
Υ = υποκείμενο του ρήματος της πρότασης
Α = αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
Α1 , Α2 , Α3 = πολλαπλά αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
Α εμ = έμμεσο αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
Α αμ = άμεσο αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
υ = υποκείμενο μετοχής ή απαρεμφάτου που υπάρχει στην πρόταση (αν υπάρχουν περισσότερες μετοχές σε 1 πρόταση ή απαρέμφατα, βάζουμε βελάκι για να δείξουμε ποιο πάει που)
α = αντικείμενο μετοχής ή απαρεμφάτου
Χωρισμός προτάσεων: για να υποδείξουμε την Κύρια πρόταση χρησιμοποιούμε την αγκύλη []
για να υποδείξουμε τη Δευτερεύουσα πρόταση χρησιμοποιούμε την παρένθεση ()
Πηγή: http://ephilologos.blogspot.com
Ε. Α. = Εγκλιτική αντικατάσταση : γράφω το ίδιο πρόσωπο στον ίδιο αριθμό και στον ίδιο χρόνο σε όλες τις εγκλίσεις.
Γραμματική αναγνώριση:
όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε γραμματικά ένα ρήμα αναφέρουμε απαραίτητα : πρόσωπο, αριθμό, χρόνο, έγκλιση, το ρήμα στο α' ενικό ενεστώτα οριστικής
όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε γραμματικά ένα ουσιαστικό αναφέρουμε απαραίτητα : πτώση, αριθμό, το ουσιαστικό από το οποίο προέρχεται
όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε γραμματικά μια μετοχή ή ένα επίθετο αναφέρουμε απαραίτητα: πτώση, αριθμό, γένος, τη μετοχή ή το επίθετο από το όποιο προέρχεται και στα 3 γένη του
Συντακτική αναγνώριση:
όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε συντακτικά μία λέξη αναφέρουμε απαραίτητα: τι είναι (πχ. αντικείμενο, υποκείμενο, προσδιορισμός επιθετικός κοκ) και που είναι (πχ είναι υποκείμενο στο ρήμα, είναι επιθετικός προσδιορισμός στο Χ ουσιαστικό
Άγνωστο θέμα
Για να κάνουμε σωστά την σύνταξη σε ένα ολόκληρο κείμενο πάνω στο βιβλίο ή τη φωτοτυπία μας και ταυτόχρονα να γράφουμε γρήγορα αλλά και κατανοητά για να μπορούμε να τα καταλαβαίνουμε μετά, χρησιμοποιούμε ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ
δεν υπάρχουν κανόνες για το ποια είναι η σωστή συντομογραφία μπορεί να είναι και κάτι που έχουμε σκεφτεί εμείς το ζήτημα είναι να θυμόμαστε τι αντιπροσωπεύουν
προτεινόμενες συντομογραφίες:
μτχ = μετοχή
χρ. μτχ =χρονική μετοχή
αιτ. μτχ. αιτιολογική μετοχή
Υ = υποκείμενο του ρήματος της πρότασης
Α = αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
Α1 , Α2 , Α3 = πολλαπλά αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
Α εμ = έμμεσο αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
Α αμ = άμεσο αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
υ = υποκείμενο μετοχής ή απαρεμφάτου που υπάρχει στην πρόταση (αν υπάρχουν περισσότερες μετοχές σε 1 πρόταση ή απαρέμφατα, βάζουμε βελάκι για να δείξουμε ποιο πάει που)
α = αντικείμενο μετοχής ή απαρεμφάτου
Χωρισμός προτάσεων: για να υποδείξουμε την Κύρια πρόταση χρησιμοποιούμε την αγκύλη []
για να υποδείξουμε τη Δευτερεύουσα πρόταση χρησιμοποιούμε την παρένθεση ()
Πηγή: http://ephilologos.blogspot.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου