Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο, 13 Μαρτίου 2010

Βοηθητική ορολογία για τις εκφωνήσεις των ασκήσεων στο μάθημα των αρχαίων Ελληνικών

Χ.Α. = Χρονική αντικατάσταση: γράφω το ίδιο πρόσωπο στον ίδιο αριθμό σε όλους του χρόνους
Ε. Α. = Εγκλιτική αντικατάσταση : γράφω το ίδιο πρόσωπο στον ίδιο αριθμό και στον ίδιο χρόνο σε όλες τις εγκλίσεις.

Γραμματική αναγνώριση:

όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε γραμματικά ένα ρήμα αναφέρουμε απαραίτητα : πρόσωπο, αριθμό, χρόνο, έγκλιση, το ρήμα στο α' ενικό ενεστώτα οριστικής

όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε γραμματικά ένα ουσιαστικό αναφέρουμε απαραίτητα : πτώση, αριθμό, το ουσιαστικό από το οποίο προέρχεται

όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε γραμματικά μια μετοχή ή ένα επίθετο αναφέρουμε απαραίτητα: πτώση, αριθμό, γένος, τη μετοχή ή το επίθετο από το όποιο προέρχεται και στα 3 γένη του



Συντακτική αναγνώριση:
όταν μας ζητάνε να αναγνωρίσουμε συντακτικά μία λέξη αναφέρουμε απαραίτητα: τι είναι (πχ. αντικείμενο, υποκείμενο, προσδιορισμός επιθετικός κοκ) και που είναι (πχ είναι υποκείμενο στο ρήμα, είναι επιθετικός προσδιορισμός στο Χ ουσιαστικό

Άγνωστο θέμα

Για να κάνουμε σωστά την σύνταξη σε ένα ολόκληρο κείμενο πάνω στο βιβλίο ή τη φωτοτυπία μας και ταυτόχρονα να γράφουμε γρήγορα αλλά και κατανοητά για να μπορούμε να τα καταλαβαίνουμε μετά, χρησιμοποιούμε ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ
δεν υπάρχουν κανόνες για το ποια είναι η σωστή συντομογραφία μπορεί να είναι και κάτι που έχουμε σκεφτεί εμείς το ζήτημα είναι να θυμόμαστε τι αντιπροσωπεύουν

προτεινόμενες συντομογραφίες:

μτχ = μετοχή
χρ. μτχ =χρονική μετοχή
αιτ. μτχ. αιτιολογική μετοχή
Υ = υποκείμενο του ρήματος της πρότασης
Α = αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
Α1 , Α2 , Α3 = πολλαπλά αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
Α εμ = έμμεσο αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
Α αμ = άμεσο αντικείμενο του ρήματος της πρότασης
υ = υποκείμενο μετοχής ή απαρεμφάτου που υπάρχει στην πρόταση (αν υπάρχουν περισσότερες μετοχές σε 1 πρόταση ή απαρέμφατα, βάζουμε βελάκι για να δείξουμε ποιο πάει που)
α = αντικείμενο μετοχής ή απαρεμφάτου

Χωρισμός προτάσεων:
για να υποδείξουμε την Κύρια πρόταση χρησιμοποιούμε την αγκύλη []
για να υποδείξουμε τη Δευτερεύουσα πρόταση χρησιμοποιούμε την παρένθεση ()
Πηγή: http://ephilologos.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου