Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Πρόταση διδασκαλίας της Λογοτεχνίας Β' Λυκείου (σύμφωνα με την μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στην Α')

Μια εξαιρετική πρόταση για την διδασκαλία της Λογοτεχνίας της Β' Λυκείου ως συνέχεια του τρόπου διδασκαλίας που ακολουθήθηκε στην Α΄ Λυκείου κατά το προηγούμενο σχολικό έτος. Την πρόταση είδα για πρώτη φορά στο wiki της σχολικής συμβούλου Αγάθης Γεωργιάδου (που πραγματικά αποτελεί έναν θυσαυρό για τους φιλολόγους) και στην συνέχεια στο ιστολόγιο της συναδέλφου Βέρας Δανακάλη. Τονίζω και πάλι οτι αποτελεί καθαρά μια προαιρετική πρόταση από την ομάδα εργασίας και οτι ο κάθε συνάδελφος είναι ελεύθερος να ακολουθήσει τον δικό του σχεδιασμό. Θα χαρώ να ακούσω και προτάσεις από συναδέλφους.

2 σχόλια:

Ποίηση και Λογοτεχνία είπε...

Πολύ ωραία η δουλειά που κάνετε σε αυτό το μπλογκ. Στηρίζετε την εκπαίδευση σε μια δύσκολη εποχή.
Σας έχουμε βάλει στα ''Φιλικά ιστολόγια μας'' εδώ και καιρό.

Ανώνυμος είπε...

<<... Μέσω του σχολικου εγχιριδιου δεν μεταδίδονται μόνο γνώσεις στους μαθητές, αλλά καλλιεργούνται στάσεις και μεταβιβαζονται αξίες και πρότυπα συμπεριφοράς...>>. Να αναπτυξετε την παραπάνω άποψη σε μία παράγραφο 60-80 λέξεων. [ χριαζομαι την απάντηση ευχαριστω].

Δημοσίευση σχολίου