Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011
Η εποχή του Μέτερνιχ, το τέλος του Ναπολέοντα και η Ιερή συμμαχία
2:49 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Η εποχή του Μέτερνιχ
1. Ο Μέτερνιχ: Κυριάρχησε στο συνέδριο της Βιέννης . Υποστήριζε φανατικά την μοναρχία, την αρχή της νομιμότητας και την σταθερότητα Ήταν Αυστριακός αλλά πάνω απ' όλα αισθανόταν Ευρωπαίος. Ήταν κατά των εθνικών κινημάτων και των εθνικών κρατών, επειδή,κατά τη γνώμη του, απειλούσαν την ενότητα της αυτοκρατορίας των Αψβούργων και της Ευρώπης γενικά . Ήταν κατά της δημοκρατίας και των ριζοσπαστικών αλλαγών 2. Οι στόχοι του Μέτερνιχ, του Κάσλρι και του Ταλευράνδου ήταν:
Η διατήρηση μόνιμης ισορροπίας ισχύος στην Ευρώπη Η αποφυγή της κυριαρχίας μιας μεγάλης δύναμης
Το τέλος του Ναπολέοντα και η ίδρυση της Ιερής Συμμαχίας:
1. Η νέα απειλή από τον Ναπολέοντα: Το συνέδριο απειλείται από τον Ναπολέοντα, που δραπετεύει από τη νήσο Έλβα (Μάρτιος 1815), αποβιβάζεται στη Γαλλία και αυτοανακηρύσσεται αυτοκράτορας.2. Αντιμετώπιση Ναπολέοντα: Στις 18 Ιουνίου 1815 ο Ναπολέων, χωρίςσυμμάχους, έρχεται αντιμέτωπος με τα συμμαχικά στρατεύματα υπό τον Βρετανό στρατηγό Ουέλινγκτον και τον Πρώσο στρατηγό Μπλύχερ. Χάνει,
παραιτείται και εξορίζεται , όπου και πέθανε το 1821.
3. Υπογραφή νέας συνθήκης ειρήνης: Οι νικήτριες εξαναγκάζουν την Γαλλία να υπογράψει νέα συνθήκη ειρήνης με επαχθείς όρους Παραχώρηση της περιοχής του Σάαρ στην Πρωσία
Παλινόρθωση του «παλαιού» καθεστώτος
Καθιέρωση των αρχών της ισορροπίας των δυνάμεων και της παρέμβασης (Ευρωπαϊκή Συμφωνία/ Concert of Europe)
Καθιέρωση των αρχών της ισορροπίας των δυνάμεων και της παρέμβασης (Ευρωπαϊκή Συμφωνία/ Concert of Europe)
Υπόγεια δράση δυνάμεων που αμφισβητούσαν αρχές της Ιερής Συμμαχίας: αναπτύσσεται μια σύγκρουση ανάμεσα στους συντηρητικούς (υποστηρικτές της παλινόρθωσης) και τους υποστηρικτές της ανατροπής των μοναρχικών καθεστώτων και της εγκαθίδρυσης αβασίλευτων πολιτευμάτων.
Ετικέτες
ιστορια Γ' γενικής παιδείας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου