Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Δευτέρα 8 Μαρτίου 2010
Χάσμα Γενεών (διάγραμμα έννοιας)
8:43 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Ορισμός: Μπορούμε να θεωρήσουμε ως χάσμα γενεών τη διαμορφωμένη κατάσταση στην οποία παρατηρείται ένα αδιέξοδο στις σχέσεις νέων και «ώριμων», ένα κενό επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων, ένα καθεστώς αμοιβαίας αντιπαλότητας και καχυποψίας που αναιρεί κάθε προσπάθεια προσέγγισης και κατανόησης των μεν από τους δε. / Με τον όρο «χάσμα των γενεών» εννοούμε τη μεγάλη απόσταση που χαρακτηρίζει τις δυο γενιές κάθε εποχής, τους νέους και τους ώριμους, ως προς τις πεποιθήσεις, ιδέες, αντιλήψεις, τον τρόπο, τη σκέψη και τη στάση ζωής γενικότερα. Έτσι, οι δυο γενιές κλείνονται στον εαυτό τους και επιδίδονται σε μια «πολεμική» η μια εναντίον της άλλης.
Παραγωγική μέθοδος: πολλά προβλήματα χάσμα
Αιτιάσεις Μεγάλων Νέους
• γλωσσική αφασία
• κακή χρήση της γλώσσας
• σεβασμού
• ανυπακοή
• «έκλυση» ηθών, αμοραλισμό
• μη παραδοχή των αξιών, της παράδοσης…
• αδιαλλαξία
• διαλόγου
• αδιαφορία
• επιπολαιότητα
• ανευθυνότητα, ανωριμότητα
• ασυδοσία
• επαναστατική διάθεση βία
• άκριτη αμφισβήτηση των πάντων, μηδενισμό
• ιδανικών, σωστών προτύπων
• άκριτη υποταγή στη μόδα
• απειρία
• …
Αιτιάσεις Νέων Μεγάλους
• ξύλινη γλώσσα
• συντηρητισμός (ιδέες, εμφάνιση…)
• κομφορμισμός, αναχρονιστικοί, δογματισμός
• συμβιβασμός
• αδιαλλαξία, κατανόησης
• διαλόγου, επικοινωνίας, επαφής
• υποκρισία, καχυποψία
• ασυνέπεια, αντιφάσεις
• φιλοχρηματία, χρησιμοθηρία, ωφελιμισμός
• συμφεροντολόγοι
• πατερναλιστική συμπεριφορά
• υπερβολική αυστηρότητα, ελευθερίας, καταπιεστικές (σ)τάσεις
• πουριτανισμός
• κληροδότες άκοσμου κόσμου
• υλισμό
• …
Εν γένει προβλήματα επικοινωνίας ανθρώπων
• ταχύτατος & αγχώδης ρυθμός ζωής
• ελεύθερου χρόνου
• αμφίδρομης επικοινωνίας, πρόκριση μονοσήμαντης: Μ.Μ.Ε.
• διαλόγου
• ψευτιά, υποκρισία
• αναξιοκρατία
• ωφελιμιστική εποχή
• υπερκατανάλωση προϊόντων αλλά και αισθημάτων, αναγκών…
• μηχανικός & αλλοτριωτικός χαρακτήρας της εργασίας
• χωρική διευθέτηση που ευνοεί τη «μόνωση»: μεγαλοπόλεις, πολυκατοικίες…
• απομάκρυνση από τη φύση
• αλλοτρίωση εν γένει
• …
Ειδικότερες αιτίες χάσματος
• διαφορά ηλικίας !!!
• διαφορετικά χαρακτηριστικά, ενδιαφέροντα, ψυχοσύνθεση, ασχολίες…
• η γοργά εξελισσόμενη / μεταλλασσόμενη / μεταβατική εποχή
• ταχύτατοι ρυθμοί εξέλιξης-προόδου, αδυναμία παρακολούθησής τους (από τους μεγάλους κυρίως)
• γρηγορότερη «ωρίμανση» των νέων
• τάση «υπερπροστατευτισμού» (εκ μέρους των μεγάλων)
• ασυνέπεια / υποκρισία (μεγάλων)
• ψεύτικα πολλά μεγάλα λόγια-ρητορισμός (μεγάλων συνήθως)
• συμβιβασμός
• γραφειοκρατία-παραγκωνισμός των νέων
• τάση αμφισβήτησης των πάντων (από τους νέους)
• αυθορμητισμός (νέων)
• σεβασμού (από τους νέους)
• αξιών, ιδανικών, προτύπων…
• άγνοια γλώσσας, ιστορίας, παράδοσης…
• εγωισμός
• αμοιβαίας εμπιστοσύνης
• αμοιβαία καχυποψία, υποψία υπεροχής της άλλης πλευράς
• ανταγωνιστική δομή της κοινωνίας
• αναχρονιστική παιδεία
• κρίση αυταρχικού μοντέλου διαπαιδαγώγησης: ο διδάσκων θα κρίνεται…
• ανεργία / αεργία
• γκρέμισμα ηθικών αξιών
• προβολής σωστών προτύπων
• άσχημος ρόλος Μ.Μ.Ε.
• αυτογνωσίας, αυτοκριτικής
• …
Συνέπειες χάσματος
• τάσεις γρήγορης φυγής, πρόωρης χειραφέτησης, ανεξαρτητοποίησης
• εγκατάλειψη γερόντων (γηροκομεία)
• (απο)μόνωση και των δύο πλευρών στον κόσμο τους
• περιθωριοποίηση
• συμβατικότητα στις κοινωνικές σχέσεις ψεύτικες συμπεριφορές υποκρισία, καχυποψία (επίταση του φαινομένου)
• αδιαφορία εν γένει, απραξία
• αδιαφορία για τα κοινά
• απογοήτευση, ανάπτυξη εσωστρεφών τάσεων
• ανώμαλη ενηλικίωση & κοινωνικοποίηση νέων
• κλονισμός των θεσμών, προτύπων, αξιών…
• κοινωνικές αταξίες/αναστατώσεις
• καλλιέργεια, εγωιστικών τάσεων, αντιπαλότητας, ανταγωνισμών, συγκρούσεων, βίας-επιθετικότητας
Τρόποι αντιμετώπισης
Δεν είναι λογικό αλλά και φυσιολογικό να κλείσει τελείως το χάσμα αυτό, αφού κάθε γενιά, όπως είπαμε, έχει τη δική της ιδιοσυγκρασία. Πέρα απ' αυτό, είναι δυνατό να έχουμε απόλυτη ταύτιση νέων και ώριμων σ' όλους τους τομείς της ζωής; Τότε η ζωή θα μεταβαλλόταν σ' ένα απέραντο «νεκροταφείο», αφού τίποτα πια δε θα εκινείτο· και «ό,τι δεν κινείται δε ζει», έλεγε ο Λάιμπνιτς και πριν 2000 χρόνια ο Ηράκλειτος, «Τα πάντα ρει»…
• συνειδητοποίηση της διαφορετικότητας
• συνειδητοποίηση ανάγκης προσέγγισης
• αιτιών
• προσπάθεια
• εγωισμού
• διαλλακτική-υποχωρητική στάση
• Διάλογος
• παρακολούθηση εξελίξεων εκ μέρους των μεγάλων, ενημέρωση
• συντηρητικότητας / αυταρχικότητας
• παροχή βοήθειας-προώθηση των νέων
• ειλικρίνεια, συνέπεια λόγων-έργων
• αμοιβαία εμπιστοσύνη
• υγιής παιδεία
• εξάλειψη κοινωνικών αντιθέσεων
• σωστή κοινωνικοποίηση
• Δημοκρατία-Ελευθερία
• ουσιαστική επικοινωνία
• συνεργασία
Παραγωγική μέθοδος: πολλά προβλήματα χάσμα
Αιτιάσεις Μεγάλων Νέους
• γλωσσική αφασία
• κακή χρήση της γλώσσας
• σεβασμού
• ανυπακοή
• «έκλυση» ηθών, αμοραλισμό
• μη παραδοχή των αξιών, της παράδοσης…
• αδιαλλαξία
• διαλόγου
• αδιαφορία
• επιπολαιότητα
• ανευθυνότητα, ανωριμότητα
• ασυδοσία
• επαναστατική διάθεση βία
• άκριτη αμφισβήτηση των πάντων, μηδενισμό
• ιδανικών, σωστών προτύπων
• άκριτη υποταγή στη μόδα
• απειρία
• …
Αιτιάσεις Νέων Μεγάλους
• ξύλινη γλώσσα
• συντηρητισμός (ιδέες, εμφάνιση…)
• κομφορμισμός, αναχρονιστικοί, δογματισμός
• συμβιβασμός
• αδιαλλαξία, κατανόησης
• διαλόγου, επικοινωνίας, επαφής
• υποκρισία, καχυποψία
• ασυνέπεια, αντιφάσεις
• φιλοχρηματία, χρησιμοθηρία, ωφελιμισμός
• συμφεροντολόγοι
• πατερναλιστική συμπεριφορά
• υπερβολική αυστηρότητα, ελευθερίας, καταπιεστικές (σ)τάσεις
• πουριτανισμός
• κληροδότες άκοσμου κόσμου
• υλισμό
• …
Εν γένει προβλήματα επικοινωνίας ανθρώπων
• ταχύτατος & αγχώδης ρυθμός ζωής
• ελεύθερου χρόνου
• αμφίδρομης επικοινωνίας, πρόκριση μονοσήμαντης: Μ.Μ.Ε.
• διαλόγου
• ψευτιά, υποκρισία
• αναξιοκρατία
• ωφελιμιστική εποχή
• υπερκατανάλωση προϊόντων αλλά και αισθημάτων, αναγκών…
• μηχανικός & αλλοτριωτικός χαρακτήρας της εργασίας
• χωρική διευθέτηση που ευνοεί τη «μόνωση»: μεγαλοπόλεις, πολυκατοικίες…
• απομάκρυνση από τη φύση
• αλλοτρίωση εν γένει
• …
Ειδικότερες αιτίες χάσματος
• διαφορά ηλικίας !!!
• διαφορετικά χαρακτηριστικά, ενδιαφέροντα, ψυχοσύνθεση, ασχολίες…
• η γοργά εξελισσόμενη / μεταλλασσόμενη / μεταβατική εποχή
• ταχύτατοι ρυθμοί εξέλιξης-προόδου, αδυναμία παρακολούθησής τους (από τους μεγάλους κυρίως)
• γρηγορότερη «ωρίμανση» των νέων
• τάση «υπερπροστατευτισμού» (εκ μέρους των μεγάλων)
• ασυνέπεια / υποκρισία (μεγάλων)
• ψεύτικα πολλά μεγάλα λόγια-ρητορισμός (μεγάλων συνήθως)
• συμβιβασμός
• γραφειοκρατία-παραγκωνισμός των νέων
• τάση αμφισβήτησης των πάντων (από τους νέους)
• αυθορμητισμός (νέων)
• σεβασμού (από τους νέους)
• αξιών, ιδανικών, προτύπων…
• άγνοια γλώσσας, ιστορίας, παράδοσης…
• εγωισμός
• αμοιβαίας εμπιστοσύνης
• αμοιβαία καχυποψία, υποψία υπεροχής της άλλης πλευράς
• ανταγωνιστική δομή της κοινωνίας
• αναχρονιστική παιδεία
• κρίση αυταρχικού μοντέλου διαπαιδαγώγησης: ο διδάσκων θα κρίνεται…
• ανεργία / αεργία
• γκρέμισμα ηθικών αξιών
• προβολής σωστών προτύπων
• άσχημος ρόλος Μ.Μ.Ε.
• αυτογνωσίας, αυτοκριτικής
• …
Συνέπειες χάσματος
• τάσεις γρήγορης φυγής, πρόωρης χειραφέτησης, ανεξαρτητοποίησης
• εγκατάλειψη γερόντων (γηροκομεία)
• (απο)μόνωση και των δύο πλευρών στον κόσμο τους
• περιθωριοποίηση
• συμβατικότητα στις κοινωνικές σχέσεις ψεύτικες συμπεριφορές υποκρισία, καχυποψία (επίταση του φαινομένου)
• αδιαφορία εν γένει, απραξία
• αδιαφορία για τα κοινά
• απογοήτευση, ανάπτυξη εσωστρεφών τάσεων
• ανώμαλη ενηλικίωση & κοινωνικοποίηση νέων
• κλονισμός των θεσμών, προτύπων, αξιών…
• κοινωνικές αταξίες/αναστατώσεις
• καλλιέργεια, εγωιστικών τάσεων, αντιπαλότητας, ανταγωνισμών, συγκρούσεων, βίας-επιθετικότητας
Τρόποι αντιμετώπισης
Δεν είναι λογικό αλλά και φυσιολογικό να κλείσει τελείως το χάσμα αυτό, αφού κάθε γενιά, όπως είπαμε, έχει τη δική της ιδιοσυγκρασία. Πέρα απ' αυτό, είναι δυνατό να έχουμε απόλυτη ταύτιση νέων και ώριμων σ' όλους τους τομείς της ζωής; Τότε η ζωή θα μεταβαλλόταν σ' ένα απέραντο «νεκροταφείο», αφού τίποτα πια δε θα εκινείτο· και «ό,τι δεν κινείται δε ζει», έλεγε ο Λάιμπνιτς και πριν 2000 χρόνια ο Ηράκλειτος, «Τα πάντα ρει»…
• συνειδητοποίηση της διαφορετικότητας
• συνειδητοποίηση ανάγκης προσέγγισης
• αιτιών
• προσπάθεια
• εγωισμού
• διαλλακτική-υποχωρητική στάση
• Διάλογος
• παρακολούθηση εξελίξεων εκ μέρους των μεγάλων, ενημέρωση
• συντηρητικότητας / αυταρχικότητας
• παροχή βοήθειας-προώθηση των νέων
• ειλικρίνεια, συνέπεια λόγων-έργων
• αμοιβαία εμπιστοσύνη
• υγιής παιδεία
• εξάλειψη κοινωνικών αντιθέσεων
• σωστή κοινωνικοποίηση
• Δημοκρατία-Ελευθερία
• ουσιαστική επικοινωνία
• συνεργασία
Ετικέτες
εκθεση α λυκείου,
θεματα εκθεσης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
34 σχόλια:
Σ.Ο.Σ χρειάζομαι μία έκθεση για την Α' λυκείου σχετικά με το χάσμα των γενεών.Χρειάζομαι για πρόλογο μια γενική ιδέα για το χάσμα και για κυρίως θέμα ποιες είναι οι συνέπειες όταν αφήνουν οι γονείς τα παιδιά πολύ ελεύθερα και ποιες οταν αντίθετα οι γονείς είναι πολύ καταπιεστικοί.
Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να σε βοηθήσω στο συγκεκριμένο ζήτημα. Ο ρόλος ενός υποστηρικτικού ιστολογίου είναι να παρέχει το υποστηρικτικό υλικό που θα οδηγήσει το μαθητή στη διεκπεραίωση της εργασίας του (στην συγκεκριμένη περίπτωση στην παραγωγή λόγου.) Το παραπάνω υλικό υα μπορέσει να σε βοηθήσει. Αν θές εφόσον γράψεις κάτι δικό σου μπορείς να μου το στείλεις να σου πώ τη γνώμη μου και να δούμε τυχόν ελλείψεις.
ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΕ ΕΥΗΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΛΗ .
ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ.
Sotiria ime ma8itis A' likiou kai exw diagonisma sto sigkekrimeno 8ema.....se euxaristo poli...me exeis voh8isei para poli..sinexise tin kali doulia!!
euxaristw poli swtiria me voithises arketa
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ...
euxaristw para poly ayrio grafw s ayto t 8ema:)
euxaristw poli gia tin ek8esh...
grafw aurio ekthesi gia tous neous/protupa/xasma genewn
kai auto to sxediagramma eimai sigouros oti tha me voithisei
euxaristw
siamantoura dn 8a to pistevis! i ka8igitria mas,mas edose sto ma8ima kati filladia gia na proetimastumne gia tn ek8esi kai itan o,ti exis pio pano.ute le3i dn alla3e!!!api8ano????!!!!
geia sas mipos mporeitai na mou peite gia to xasma ton geneon? thelo PROLOGO,KIRIO THEMA gia to pos ekdilonetai to fainomeno,aitia feainomenou kai tropoi gerifosis tou xasmatos...
Panta stis eketheseis grafw 16.PANTA!Se ayto to thema egrapsa 17! :P
ευχαριστω
Ο Θεός να σ'έχει καλά
file 8elo kai egw ek8esi...avrio exo..an mporis stile m tin ii apantisemou oso pio grigora mporis
Poli wraio...sas efharistw poly!
pragmatika thanks !!!!
ευχαριστω Σωτηρια
euxaristww me exeis voithiseii polyy!! :)
σ'ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, σωτηρία!!!!! μεθαύριο γράφουμε έκθεση για το χάσμα των γενεών και το διάγραμμα με βοήθησε πάρα πολύ!!!!!!! :):):) 1000 ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! ΓΡΑΦΩ ΑΥΡΙΟ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ! ΜΕ ΕΣΩΣΕΣ!! :)
Ευχαριστώ πολύ πολύ ωραιες ιδέες και προτάσεις γράφω αύριο και χρειαζόμουν την βοήθεια σ :-)
σωτηρια μας εδωσες σωτηρια!! ;)
αυτο που κανεις σωτηρια ειναι πολυ σημαντικο...μας βοηθας χωρις να χρειαζομαστε φροντιστηριο και βοηθηματα...ευχαριστουμε παρα πολυ!
Μεγάλη μου χαρά!! Δέχομαι προτάσεις για ο, τιδηποτε άλλο χρειάζεστε. Οχι όμως έτοιμες εκθέσεις και απαντήσεις
Αυτό το site πραγματικά ειναι θησαυρός!
θα μπορουσεσ ακομα να δικαιολογασ τα πιο πανο...νομιζω θα ηταν πολυ πιο καλυτερα!!!:)
τι λεσ???
Σωτηρία είσαι σωτήρας!!
Πολύ καλό ιστολόγιο, συνάδελφε! Κάνουμε κι εμείς μία προσπάθεια.. http://filologoi2001.blogspot.gr/
mporis se parakalo na mou dosis ena prologo?
αν δεν είχα και σενα που λεει και ο Παριος ! ευχαριστώ παρά πολύ :)
Αυτό το ιστολόγιο με βοήθησε πολύ στην ανάπτυξη του κυρίου θέματος, σ'ευχαριστώ πολύ !!! :)
Αυριο γραφουμε εκθεση σε 4 διαφορετικα θεματα και η βοηθεια σου μου φανηκε εξαιρετικα χρησιμη. Ευχαριστω πολυ!
Δημοσίευση σχολίου