Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Ο Μάνος Ελευθερίου μιλά για την Πέγκυ Ζήνα!!!

Σας έχω αναφέρει την περίπτωση του ποιητή Μάνου Ελευθερίου... μετά από το κλασικό " Τα λόγια και τα χρόνια"
α


πέρασε στo μαγικά δοσμένο από τη φωνή του Χρήστου Θηβαίου

1

Πολύ ωραία όλα ως εδώ... Η πιο πρόσφατη παραγωγή του όμως μας ξένισε λιγάκι ( για να μην πώ ήρθε να μας τα χαλάσει). Έδωσε τραγούδια του στην Πέγκυ Ζήνα (το οποίο ίσως δεν είναι και τόσο μεμπτό τελικά) και στον Ηλία Ψινάκη...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
και για του λόγου το αληθές...
Έχω πρόβλημα υγείας
Τις ερμηνείες που δίνω στο θέμα σας τις έχω αναφέρει... ας δούμε όμως τι είπε αναφερόμενος στο θέμα και ο ίδιος ο ποιητής σε συνέντευξη που έδωσε στο Downtown, οπως την βρήκα στο yupi.gr


Από τους καινούργιους τραγουδιστές ποιοι σας αρέσουν;
Μου αρέσει πολύ η Καλλιόπη Βέτα. Επίσης ανακάλυψα μερικά ταλέντα νέων συνθετών, όπως ο Αντρέας Λάμπρου και ο Γιώργος Σαμπάνης. Ταλεντάρα αυτός. Έχουμε γράψει μαζί αριστουργήματα.

Για ποιους τραγουδιστές;
Για την Πέγκυ Ζήνα.

Με ξαφνιάζετε.
Γιατί;

Γιατί από τα «Λόγια και τα χρόνια» μέχρι την Πέγκυ Ζήνα υπάρχει μεγάλη απόσταση.
Καμία απόσταση. Εάν είναι καλοί οι στίχοι που θα δώσω, δεν με νοιάζει τίποτα. Έχω δώσει και σε μεγαλοσχήμονες συνθέτες στίχους μου καλούς, αλλά δεν πέτυχαν. Εάν λοιπόν είναι καλοί οι στίχοι, το λίθο του αναθέματος θα τον πάρει στο κεφάλι της η Πέγκυ Ζήνα. Αλλά εγώ την άκουσα στα demo και είναι εκπληκτική. Μπορεί να μη συμφωνώ με όλο της το ρεπερτόριο, αλλά έχει πει και τραγούδια που είναι υποδείγματα, ιδιαίτερα αυτά του Μουκίδη.

Και δεν σκεφτήκατε ότι μια τραγουδίστρια ενός διαφορετικού μέχρι τώρα ρεπερτορίου μπορεί να σας χρησιμοποιήσει ως άλλοθι, για να λέει «Εγώ έχω τραγουδήσει και Μάνο Ελευθερίου»;
Σιγά τα λάχανα! Τίποτα, δεν είμαι κανένας «Μάνος Ελευθερίου». Στην Πέγκυ άρεσαν οι στίχοι μου, άρεσαν οι μουσικές που έβαλε ο Σαμπάνης και είπε «Αυτό το θέλω». Θα τα είχε διαλέξει, έστω κι αν ήταν τραγούδια του φούφουτου. Και ποια είναι τα καζάντια του Μάνου Ελευθερίου; Σκοπός είναι να κάνουμε ένα καλό τραγούδι ή έστω δυο-τρία. Το ένα πάντως –και ακούστε το– είναι αριστουργηματικό.

Το «Έχω πρόβλημα υγείας» που τραγούδησε ο Ηλίας Ψινάκης τι ήταν;
Για σκέψου αυτό το τραγούδι με άλλη μουσική και έναν τραγουδιστή. Αυτό ήταν ένα happening. Δεν έχω το δικαίωμα να κάνω και κάτι τέτοιο; Όλο τα «Λόγια και τα χρόνια» θα λέμε; Κοιτάξτε, εγώ είμαι ένας άνθρωπος που παίρνω χαρά από παντού: από την «καλημέρα» ενός γείτονα το πρωί μέχρι το να πάει η πατρίδα μας μπροστά. Με τον ίδιο τρόπο βέβαια καταρρέω: με τις αθλιότητες της κυβέρνησης, της Ευρώπης, της Αμερικής, τους ανθρώπους που δεν έχουν ούτε νερό να πιουν.

Tα συμπεράσματα δικά σας.....!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου