Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Δημιουργική γραφή: Όταν οι μαθητές πιάνουν μολύβι και χαρτί, ένα θαύμα γεννιέται 5



Για εμάς η καρδιά κυνηγά πράγματα ανεξήγητα, φανταστικά αποτυπώματα σε έναν πίνακα θαμμένο στη γη χωρίς λαλιά, χωρίς φωνή. Επαναλαμβανόμενα μυστικά εμφανίζονται στη σκέψη σαν απόκρυφα μυστήρια της ζωής. Προσπάθησε να σταματήσεις το χρόνο, καθώς περνάς μες στα χαλάσματα και στα περπατημένα βουνά που άφησαν στίγματα ανεξήγητα στις καρδιές καθενός από εμάς.. Γύρισε και με χτύπησε πισώπλατα καθώς η σιγή ακουγόταν σαν κραυγή ελπίδας, γυμνό κορμί στου ήλιου το φως, γέμισε ο θυμός, που θύμηση δεν είχε, τρυφερός, γλυκός καημός, χωρίς επαφή εμφανίστηκε μυρίζοντας ένα τριαντάφυλλο κοκκινωπό, αρωματισμένο ευωδία πλημμυρισμένο. Χώματα παντού με αποτυπώματα στη γη αιματηρά, χλωμά στην πρώτη ματιά, χωρίς ψυχή γυαλιστερή, μόνο πίκρα φωτεινή. Το ηλιοβασίλεμα κοιτούσα και απορούσα με τον εαυτό μου, πώς γίνεται αυτό το ρίγος να με διαπερνά, όταν η ψυχή μου είναι αγκαθωτή απεικόνιση της αλήθειας, χωρίς πνεύμα γιορτινό, αλλά ξεθαμμένο στην ομίχλη που εμπρός μου πέρασε δεξιόστροφα, με χτύπησε γλυκά και αγαπημένα σαν να με φώναζε μια μαύρη απεικόνιση που καθρεφτίζονταν στον καθρέφτη με μιαν ορμή ακατανίκητη, γεμάτη πάθος και χιονοθύελλα πιστή στις αρχές τις. Δράσε, γίνε δράστης στη ζωή σου με καθοδηγό τα χειρότερα πάθη αφήσου εκεί που η καρδιά σου λαχταρά και μπορεί να ‘ναι.

Μ.Κ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου