Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011
Αγώνας λόγων σχετικά με την εκτέλεση του Φιλοκλή
8:45 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Όταν ανέλαβα το Α1 κάποιο "πουλάκι" μου είπε οτι έχω ταλέντα στους αγώνες λόγων ... Και είπα να το εκμεταλευτώ.. Ετσι , τα παιδιά μου σχεδίασαν έναν αγώνα λόγων σχετικά με την εκτέλεση του Φιλοκλή... Αντιλήφθηκά και μόνη μου, οτι το "πουλάκι" είχε δίκιο...
Δυστυχώς μου έστειλαν μόνο δύο κορίτσια την εργασία τους, αλλά σύντομα θα έχω και τις υπόλοιπες για να ξεδιπλωθεί το ταλέντο όλων
Απολάυστε!!!
Νάνσυ Ιατρού- Δήμητρα Δάνογλου
Υπέρ εκτέλεσης Φιλοκλή: - Πιστεύω πως ο Φιλοκλής πρέπει να θανατωθεί ως ένα παράδειγμα για τους υπολοίπους πως όποιος φέρεται αλαζονικά, τιμωρείται με τον ανάλογο τρόπο.
Κατά εκτέλεσης Φιλοκλή: - Αντιλαμβάνομαι τις απόψεις σου αλλά θεωρώ παρόλα αυτά ότι υπήρξε καθοριστικός ο ρόλος του ως στρατηγός των Αθηναίων και ουδεμία στιγμή δεν παραιτήθηκε από τα καθήκοντα του. Αντίθετα, μάλιστα, υπήρξε πρωτοπόρος στον αγώνα εναντίον του εχθρού.
Υπέρ: - Αν όμως δεν κατέφευγε σε τέτοιες βαναυσότητες, ρίχνοντας στην θάλασσα τους Ανδρίους και τους Κορινθίους δεν θα είχε συμβεί αυτό το κακό και εμείς αυτήν την στιγμή δεν θα αναγκαζόμασταν να εχθρευόμαστε τους ομοεθνείς μας.
Κατά: - Ας μην ρίξουμε, όμως την ευθύνη στο πρόσωπό του. Δικαίως εκλέχθηκε από τους Αθηναίους αρχηγός και η υπεράσπιση της πόλης του αποτελούσε ένα από τα σημαντικότερα αρχηγικά του καθήκοντα. Έτσι, δεν αρμόζει να χαρακτηριστεί ως αλαζόνας αλλά αντίθετα ως σπουδαίος ηγέτης.
Υπέρ: - Δεν γνωρίζεις τα γεγονότα, μου φαίνεται ως έχουν. Παρά τις καλές ηγετικές του ικανότητες, δεν παύει να είναι ένας επιπόλαιος άνθρωπος, καθώς χωρίς να γνωρίζει την τελική έκβαση του πολέμου, είχε κιόλας αποφασίσει την τιμωρία των αιχμαλώτων, η οποία ήταν το κόψιμο των χεριών τους.
Κατά: - Ναι, όντως, η συμφωνία του στην απόφαση αυτή ήταν τραγική, όμως, στον πόλεμο ο άνθρωπος έχει την εντύπωση πως όλα επιτρέπονται, χάνοντας τα ανθρώπινα ένστικτα και τις ευαισθησίες του, μεταμορφώνεται σε ζώο και φέρεται απάνθρωπα σε βάρος του αντιπάλου, αψηφώντας την πιθανή αθωότητα του. Έτσι, λοιπόν, αν οι Σπαρτιάτες προβούν σε εκτέλεση του Φιλοκλή, πράττουν βιαιότητες που υπό άλλες συνθήκες κατηγορούσαν.
Δυστυχώς μου έστειλαν μόνο δύο κορίτσια την εργασία τους, αλλά σύντομα θα έχω και τις υπόλοιπες για να ξεδιπλωθεί το ταλέντο όλων
Απολάυστε!!!
Νάνσυ Ιατρού- Δήμητρα Δάνογλου
Υπέρ εκτέλεσης Φιλοκλή: - Πιστεύω πως ο Φιλοκλής πρέπει να θανατωθεί ως ένα παράδειγμα για τους υπολοίπους πως όποιος φέρεται αλαζονικά, τιμωρείται με τον ανάλογο τρόπο.
Κατά εκτέλεσης Φιλοκλή: - Αντιλαμβάνομαι τις απόψεις σου αλλά θεωρώ παρόλα αυτά ότι υπήρξε καθοριστικός ο ρόλος του ως στρατηγός των Αθηναίων και ουδεμία στιγμή δεν παραιτήθηκε από τα καθήκοντα του. Αντίθετα, μάλιστα, υπήρξε πρωτοπόρος στον αγώνα εναντίον του εχθρού.
Υπέρ: - Αν όμως δεν κατέφευγε σε τέτοιες βαναυσότητες, ρίχνοντας στην θάλασσα τους Ανδρίους και τους Κορινθίους δεν θα είχε συμβεί αυτό το κακό και εμείς αυτήν την στιγμή δεν θα αναγκαζόμασταν να εχθρευόμαστε τους ομοεθνείς μας.
Κατά: - Ας μην ρίξουμε, όμως την ευθύνη στο πρόσωπό του. Δικαίως εκλέχθηκε από τους Αθηναίους αρχηγός και η υπεράσπιση της πόλης του αποτελούσε ένα από τα σημαντικότερα αρχηγικά του καθήκοντα. Έτσι, δεν αρμόζει να χαρακτηριστεί ως αλαζόνας αλλά αντίθετα ως σπουδαίος ηγέτης.
Υπέρ: - Δεν γνωρίζεις τα γεγονότα, μου φαίνεται ως έχουν. Παρά τις καλές ηγετικές του ικανότητες, δεν παύει να είναι ένας επιπόλαιος άνθρωπος, καθώς χωρίς να γνωρίζει την τελική έκβαση του πολέμου, είχε κιόλας αποφασίσει την τιμωρία των αιχμαλώτων, η οποία ήταν το κόψιμο των χεριών τους.
Κατά: - Ναι, όντως, η συμφωνία του στην απόφαση αυτή ήταν τραγική, όμως, στον πόλεμο ο άνθρωπος έχει την εντύπωση πως όλα επιτρέπονται, χάνοντας τα ανθρώπινα ένστικτα και τις ευαισθησίες του, μεταμορφώνεται σε ζώο και φέρεται απάνθρωπα σε βάρος του αντιπάλου, αψηφώντας την πιθανή αθωότητα του. Έτσι, λοιπόν, αν οι Σπαρτιάτες προβούν σε εκτέλεση του Φιλοκλή, πράττουν βιαιότητες που υπό άλλες συνθήκες κατηγορούσαν.
Ετικέτες
αρχαια α λυκειου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλια:
Μπράβο ξανά! Ο αγώνας λόγων ως μέθοδος κατανόησης προσφέρεται πολύ και στην επόμενη ενότητα, σχετικά με την τύχη της Αθήνας. Αν τον αξιοποιήσετε, περιμένουμε τα αποτελέσματα!
Δημοσίευση σχολίου