Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

MARIO VITTI - H ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ '30


Ο Mario Vitti είναι καθηγητής νεοελληνικής φιλολογίας με έδρα, τώρα, στη Σχολή Ευρωπαϊκών Λογοτεχνιών στο Πανεπιστήμιο του Viterdo, μια πόλη μεσαιωνική στα βόρεια περίχωρα της Ρώμης.Προηγουμένως υπηρέτησε στα Πανεπιστήμια της Νάπολης καιτου Παλέρμου. Κατά καιρούς τον έχουν καλέσει για κύκλους μαθημάτων τα Πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης, του Παρισιού, της Ρώμης, της Γενεύης. Είναι εγκατεστημένος στη Ρώμη.

Διαβάστε το εδώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου