Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010
Χρήσιμες συμβουλές για καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την δυσλεξία
8:25 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
*
Επιβραβεύστε τις δυνατότητες και τις προσπάθειες και μην εστιάζετε στις αδυναμίες του π.χ. ενθαρρύνουμε το μάθημα που έχουμε ενδείξεις ότι έχει μεγαλύτερη κλίση.
*
Παρέχετε εξατομικευμένη, διακριτική βοήθεια.
*
Ένας ευαισθητοποιημένος εκπαιδευτικός είναι σίγουρο ότι θα βρει λίγο χρόνο για να βοηθήσει ατομικά τον μαθητή του.
*
Ενθαρρύνετε τους ,να αναγνωρίζουν και να αξιολογούν τις στρατηγικές που ακολουθούν όταν διαβάζουν.
*
Δείξτε ευελιξία αλλάζοντας εάν χρειαστεί, το εκπαιδευτικό σας σχεδιασμό.
*
Επαναλάβετε αρκετές φορές τα κύρια σημεία την ώρα της παράδοσης.
*
Αφήνετε τις σημειώσεις σας στον πίνακα όσο γίνεται περισσότερο-τα δυσλεκτικά παιδιά χρειάζονται περισσότερη ώρα για να αντιγράψουν.
*
Προσπαθήσετε το κείμενο που γράφετε στον πίνακα να είναι ευανάγνωστο και χρησιμοποιείτε διαφορετικά χρώματα κιμωλίας στις διάφορες ενότητες.
*
Βοηθάει πάρα πολύ να τους δίνετε φωτοτυπημένες περιληπτικές σημειώσεις. Θα πρέπει να τις δίνετε στο τέλος του μαθήματος για να παρακολουθούν την παράδοση αντί να προσπαθούν να τις διαβάσουν.
*
Παροτρύνετε τους να χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους υπολογιστές και ιδιαίτερα τους επεξεργαστές κειμένου και δίνετε τους ευκαιρίες για εξάσκηση στην πληκτρολόγηση.
*
Πολύ πριν από τις εξετάσεις, σιγουρευτείτε ότι όλη η ομάδα έχει όλες τις σημειώσεις της.
*
Ενδέχεται να σας ζητήσουν βοήθεια για τυχόν παραλήψεις τους ή σε πράγματα που δεν καταλαβαίνουν ή όταν δεν μπορούν να διαβάσουν αυτά που οι ίδιοι έχουν γράψει.
ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ:
*
Να τους πιέζετε με το θέμα του χρόνου.
*
Να συγκρίνετε τους μαθητές μπροστά στους άλλους.
*
Όταν διορθώνετε τα γραπτά τους, αποφεύγετε να τα «κοκκινίζετε». Είναι στρεσογόνος παράγοντας, αναχρονιστικό και άδικο. Χρησιμοποιείτε μολύβι και αποφύγετε να διορθώνετε ορθογραφικά λάθη. Αξιολογείτε μόνο την εννοιολογική απόδοση του γραπτού του.
*
Μην τους υπερφορτώνετε στο σπίτι. Έτσι, θα έχουν κάποιο χρόνο να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που τα καταφέρνουν. Αυτό θα τους βοηθήσει πολύ ψυχολογικά.
*
Δεν πρέπει να διακωμωδείτε τα λάθη τους ούτε να τους εξετάζετε προφορικά εάν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα στην έκφραση του λόγου τους.
(σύμφωνα με το Βρετανικό Ινστιτούτο Δυσλεξίας)
Πηγή: http://paidagwgos.blogspot.com
Επιβραβεύστε τις δυνατότητες και τις προσπάθειες και μην εστιάζετε στις αδυναμίες του π.χ. ενθαρρύνουμε το μάθημα που έχουμε ενδείξεις ότι έχει μεγαλύτερη κλίση.
*
Παρέχετε εξατομικευμένη, διακριτική βοήθεια.
*
Ένας ευαισθητοποιημένος εκπαιδευτικός είναι σίγουρο ότι θα βρει λίγο χρόνο για να βοηθήσει ατομικά τον μαθητή του.
*
Ενθαρρύνετε τους ,να αναγνωρίζουν και να αξιολογούν τις στρατηγικές που ακολουθούν όταν διαβάζουν.
*
Δείξτε ευελιξία αλλάζοντας εάν χρειαστεί, το εκπαιδευτικό σας σχεδιασμό.
*
Επαναλάβετε αρκετές φορές τα κύρια σημεία την ώρα της παράδοσης.
*
Αφήνετε τις σημειώσεις σας στον πίνακα όσο γίνεται περισσότερο-τα δυσλεκτικά παιδιά χρειάζονται περισσότερη ώρα για να αντιγράψουν.
*
Προσπαθήσετε το κείμενο που γράφετε στον πίνακα να είναι ευανάγνωστο και χρησιμοποιείτε διαφορετικά χρώματα κιμωλίας στις διάφορες ενότητες.
*
Βοηθάει πάρα πολύ να τους δίνετε φωτοτυπημένες περιληπτικές σημειώσεις. Θα πρέπει να τις δίνετε στο τέλος του μαθήματος για να παρακολουθούν την παράδοση αντί να προσπαθούν να τις διαβάσουν.
*
Παροτρύνετε τους να χρησιμοποιούν για τις εργασίες τους υπολογιστές και ιδιαίτερα τους επεξεργαστές κειμένου και δίνετε τους ευκαιρίες για εξάσκηση στην πληκτρολόγηση.
*
Πολύ πριν από τις εξετάσεις, σιγουρευτείτε ότι όλη η ομάδα έχει όλες τις σημειώσεις της.
*
Ενδέχεται να σας ζητήσουν βοήθεια για τυχόν παραλήψεις τους ή σε πράγματα που δεν καταλαβαίνουν ή όταν δεν μπορούν να διαβάσουν αυτά που οι ίδιοι έχουν γράψει.
ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ:
*
Να τους πιέζετε με το θέμα του χρόνου.
*
Να συγκρίνετε τους μαθητές μπροστά στους άλλους.
*
Όταν διορθώνετε τα γραπτά τους, αποφεύγετε να τα «κοκκινίζετε». Είναι στρεσογόνος παράγοντας, αναχρονιστικό και άδικο. Χρησιμοποιείτε μολύβι και αποφύγετε να διορθώνετε ορθογραφικά λάθη. Αξιολογείτε μόνο την εννοιολογική απόδοση του γραπτού του.
*
Μην τους υπερφορτώνετε στο σπίτι. Έτσι, θα έχουν κάποιο χρόνο να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που τα καταφέρνουν. Αυτό θα τους βοηθήσει πολύ ψυχολογικά.
*
Δεν πρέπει να διακωμωδείτε τα λάθη τους ούτε να τους εξετάζετε προφορικά εάν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα στην έκφραση του λόγου τους.
(σύμφωνα με το Βρετανικό Ινστιτούτο Δυσλεξίας)
Πηγή: http://paidagwgos.blogspot.com
Ετικέτες
Διαφορα,
μαθησιακές δυσκολίες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου