Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Τρίτη 29 Ιουνίου 2010
ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΚΟΛΑΖ, INTERACTIVE POSTERS ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
12:14 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Τα σχολικά προγράμματα όπως και πολλές από τις σχολικές εργασίες θα ήταν καλό να τελειώνουν με κάποιες δημιουργικές εργασίες. Με τη δημιουργία οποιουδήποτε τύπου “κειμένου”, οι μαθητές μπορούν να αποτυπώσουν την εμπειρία και τις γνώσεις που αποκόμισαν, αλλά και τα συναισθήματα που τους δημιουργήθηκαν και θα ήθελαν να εκφράσουν. Τα πολυμεσικά και υπερμεσικά κείμενα οποιουδήποτε τύπου μπορούν να αποτελέσουν πρόσφορο έδαφος για να εκφραστεί η δημιουργικότητα των μαθητών. Με στόχο να ξεπεραστούν οι απαιτήσεις για το εξειδικευμένο λογισμικό που θα ήταν απαραίτητο για κάτι τέτοιο, υπάρχουν πια αρκετές διαδικτυακές εφαρμογές, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη να συνθέσει αρχεία που μπορεί να περιέχουν κείμενο, εικόνα, βίντεο, ήχο και να δημιουργούνται δίχως ιδιαίτερη τεχνική εμπειρία.
Στον ιστότοπο Vuvox.com, για παράδειγμα, μπορείτε με μια απλή εγγραφή να δημιουργήσετε τέτοιου είδους εφαρμογές. Mε την επιλογή express μπορείτε να διαμορφώσετε παρουσιάσεις μέσα από εικόνες που βρίσκονται στον παγκόσμιο ιστό. Αν πάλι επιλέξετε τη δημιουγία ενός collage, μπορείτε να το συνθέσετε με εικόνες, ήχους και βίντεο που θα αναζητήσετε στα ατομικά σας αρχεία στον υπολογιστή σας ή στο διαδίκτυο. Και στις δύο περιπτώσεις σας δίδεται ο κώδικας για να αναρτήσετε τις δημιουργίες σας στο προσωπικό σας ιστολόγιο ή ιστοσελίδα.
Aνάλογου τύπου αρχεία, με τη μορφή των interactive posters, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε στο Glogster EDU ή σε αντίστοιχου τύπου ιστοτόπους που, επιπλέον, αναπτύσσουν την κοινωνική δικτύωση. Δείτε το παράδειγμα μιας ανάρτησης για τους αρχαιοελληνικούς θεούς
Για εφαρμογές για την ιστορία προσφέρεται επίσης ο ιστότοπος xTimeline που διαθέτει ειδική κατηγορία για τη δημιουργία ιστορικών χρονογραμμών. Δείτε ένα παράδειγμα στα αγγλικά για τη βιογραφία του Μ. Αλεξάνδρου.
Πηγή: http://blogs.sch.gr/annboukou
Στον ιστότοπο Vuvox.com, για παράδειγμα, μπορείτε με μια απλή εγγραφή να δημιουργήσετε τέτοιου είδους εφαρμογές. Mε την επιλογή express μπορείτε να διαμορφώσετε παρουσιάσεις μέσα από εικόνες που βρίσκονται στον παγκόσμιο ιστό. Αν πάλι επιλέξετε τη δημιουγία ενός collage, μπορείτε να το συνθέσετε με εικόνες, ήχους και βίντεο που θα αναζητήσετε στα ατομικά σας αρχεία στον υπολογιστή σας ή στο διαδίκτυο. Και στις δύο περιπτώσεις σας δίδεται ο κώδικας για να αναρτήσετε τις δημιουργίες σας στο προσωπικό σας ιστολόγιο ή ιστοσελίδα.
Aνάλογου τύπου αρχεία, με τη μορφή των interactive posters, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε στο Glogster EDU ή σε αντίστοιχου τύπου ιστοτόπους που, επιπλέον, αναπτύσσουν την κοινωνική δικτύωση. Δείτε το παράδειγμα μιας ανάρτησης για τους αρχαιοελληνικούς θεούς
Για εφαρμογές για την ιστορία προσφέρεται επίσης ο ιστότοπος xTimeline που διαθέτει ειδική κατηγορία για τη δημιουργία ιστορικών χρονογραμμών. Δείτε ένα παράδειγμα στα αγγλικά για τη βιογραφία του Μ. Αλεξάνδρου.
Πηγή: http://blogs.sch.gr/annboukou
Ετικέτες
διδακτική
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου