Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

Τι αλλάζει στο «Νέο Λύκειο»

Λιγότερα υποχρεωτικά και περισσότερα επιλεγόμενα μαθήματα, κυρίως στη Β' Λυκείου και Γ' Λυκείου, αναβάθμιση διδασκαλίας των νεοελληνικών και της λογοτεχνίας, αλλά και έμφαση στις ξένες γλώσσες και τις νέες τεχνολογίες, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του «Νέου Λυκείου», το οποίο περιέγραψε για ακόμη μία φορά, η υπουργός Παιδείας προκειμένου να απαντήσει στο ερώτημα σχετικά με τις «αναγκαίες αλλαγές» που χρειάζονται σε Λύκειο και σύστημα πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση, όπως αυτό ετέθη σε σχετική εκδήλωση της ΠΟΣΔΕΠ.

Το «Νέο Λύκειο» θα αποτελέσει την «αυτονόητη συνέχεια» του Νέου Δημοτικού Σχολείου και Γυμνασίου που έχει ήδη δρομολογηθεί, επισήμανε η κ. Διαμαντοπούλου επιμένοντας στη διευκρίνιση πως πρόκειται για προτάσεις που θα τεθούν στη σχετική διαβούλευση.


Αναφερόμενη στους βασικούς άξονες της μεταρρυθμιστικής παρέμβασης σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, οι οποίοι προσδιορίζονται στο τρίπτυχο, εκσυγχρονισμός - αναβάθμιση - αξιολόγηση, η υπουργός επαναδιατύπωσε τα σημεία-κλειδιά των αλλαγών:

-Ποσοτική και ποιοτική ενίσχυση της νεολληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας.

-Ελευθερία επιλογής γνωστικών αντικειμένων από ομάδες μαθημάτων.

-Αύξηση ωρών διδασκαλίας ξένων γλωσσών (υποχρεωτικά αγγλικά, δυνατότητα δεύτερης γλώσσας).

-Εκσυγχρονισμός μεθόδων διδασκαλίας.

-Εμφαση στην καλλιέργεια συναισθηματικών και κοινωνικών ικανοτήτων (μέσω βιωματικής μάθησης).

-Εμφαση στις τέχνες και τον πολιτισμό (με υποχρεωτική ένταξη στο πρόγραμμα σχετικών μαθημάτων).

-Εθελοντικές και κοινωνικές δραστηριότητες.

-Ενταξη θεσμού ερευνητικής εργασίας (με καθηγητή-σύμβουλο).

-Υποχρεωτική και συστηματική χρήση εργαστηρίου στα μαθήματα φυσικών επιστημών.

-Νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία και τη μάθηση.

-Αξιολόγηση στο συνολικό έργο του μαθητή.

Πηγή: www.alfavita.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου