Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010
Τι αλλάζει στο «Νέο Λύκειο»
4:43 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Λιγότερα υποχρεωτικά και περισσότερα επιλεγόμενα μαθήματα, κυρίως στη Β' Λυκείου και Γ' Λυκείου, αναβάθμιση διδασκαλίας των νεοελληνικών και της λογοτεχνίας, αλλά και έμφαση στις ξένες γλώσσες και τις νέες τεχνολογίες, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του «Νέου Λυκείου», το οποίο περιέγραψε για ακόμη μία φορά, η υπουργός Παιδείας προκειμένου να απαντήσει στο ερώτημα σχετικά με τις «αναγκαίες αλλαγές» που χρειάζονται σε Λύκειο και σύστημα πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση, όπως αυτό ετέθη σε σχετική εκδήλωση της ΠΟΣΔΕΠ.
Το «Νέο Λύκειο» θα αποτελέσει την «αυτονόητη συνέχεια» του Νέου Δημοτικού Σχολείου και Γυμνασίου που έχει ήδη δρομολογηθεί, επισήμανε η κ. Διαμαντοπούλου επιμένοντας στη διευκρίνιση πως πρόκειται για προτάσεις που θα τεθούν στη σχετική διαβούλευση.
Αναφερόμενη στους βασικούς άξονες της μεταρρυθμιστικής παρέμβασης σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, οι οποίοι προσδιορίζονται στο τρίπτυχο, εκσυγχρονισμός - αναβάθμιση - αξιολόγηση, η υπουργός επαναδιατύπωσε τα σημεία-κλειδιά των αλλαγών:
-Ποσοτική και ποιοτική ενίσχυση της νεολληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας.
-Ελευθερία επιλογής γνωστικών αντικειμένων από ομάδες μαθημάτων.
-Αύξηση ωρών διδασκαλίας ξένων γλωσσών (υποχρεωτικά αγγλικά, δυνατότητα δεύτερης γλώσσας).
-Εκσυγχρονισμός μεθόδων διδασκαλίας.
-Εμφαση στην καλλιέργεια συναισθηματικών και κοινωνικών ικανοτήτων (μέσω βιωματικής μάθησης).
-Εμφαση στις τέχνες και τον πολιτισμό (με υποχρεωτική ένταξη στο πρόγραμμα σχετικών μαθημάτων).
-Εθελοντικές και κοινωνικές δραστηριότητες.
-Ενταξη θεσμού ερευνητικής εργασίας (με καθηγητή-σύμβουλο).
-Υποχρεωτική και συστηματική χρήση εργαστηρίου στα μαθήματα φυσικών επιστημών.
-Νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία και τη μάθηση.
-Αξιολόγηση στο συνολικό έργο του μαθητή.
Πηγή: www.alfavita.gr
Το «Νέο Λύκειο» θα αποτελέσει την «αυτονόητη συνέχεια» του Νέου Δημοτικού Σχολείου και Γυμνασίου που έχει ήδη δρομολογηθεί, επισήμανε η κ. Διαμαντοπούλου επιμένοντας στη διευκρίνιση πως πρόκειται για προτάσεις που θα τεθούν στη σχετική διαβούλευση.
Αναφερόμενη στους βασικούς άξονες της μεταρρυθμιστικής παρέμβασης σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, οι οποίοι προσδιορίζονται στο τρίπτυχο, εκσυγχρονισμός - αναβάθμιση - αξιολόγηση, η υπουργός επαναδιατύπωσε τα σημεία-κλειδιά των αλλαγών:
-Ποσοτική και ποιοτική ενίσχυση της νεολληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας.
-Ελευθερία επιλογής γνωστικών αντικειμένων από ομάδες μαθημάτων.
-Αύξηση ωρών διδασκαλίας ξένων γλωσσών (υποχρεωτικά αγγλικά, δυνατότητα δεύτερης γλώσσας).
-Εκσυγχρονισμός μεθόδων διδασκαλίας.
-Εμφαση στην καλλιέργεια συναισθηματικών και κοινωνικών ικανοτήτων (μέσω βιωματικής μάθησης).
-Εμφαση στις τέχνες και τον πολιτισμό (με υποχρεωτική ένταξη στο πρόγραμμα σχετικών μαθημάτων).
-Εθελοντικές και κοινωνικές δραστηριότητες.
-Ενταξη θεσμού ερευνητικής εργασίας (με καθηγητή-σύμβουλο).
-Υποχρεωτική και συστηματική χρήση εργαστηρίου στα μαθήματα φυσικών επιστημών.
-Νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία και τη μάθηση.
-Αξιολόγηση στο συνολικό έργο του μαθητή.
Πηγή: www.alfavita.gr
Ετικέτες
Διαφορα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου