Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Παρασκευή 21 Μαΐου 2010
Οι θέσεις της Π.Ε.Φ. για τα θέματα της Ιστορίας, Θεωρητικής Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
4:15 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Τα θέματα των εξετάσεων στο μάθημα της Ιστορίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης είναι
σαφή και κατανοητά, αλλά κινούνται ανάμεσα στην επανάληψη θεμάτων των προηγούμενων
χρόνων και στην προσπάθεια να καλυφθεί το σύνολο της διδακτέας ύλης, χωρίς να δίδεται και εφέτος μια νέα οπτική και ερμηνευτική θεώρηση.
Σχετικά με το θέμα Α2 επαναλαμβάνουμε την επισήμανση της προηγούμενης ανακοί-
νωσης ότι τα ιστορικά γεγονότα αντιμετωπίζονται ως όροι, πράγμα αντιεπιστημονικό, με αποτέλεσμα να στενεύει η ιστορική γνώση και να οδηγούνται οι μαθητές στη στείρα απομνημόνευση.
Τα θέματα Β1 και Β2 είναι απομνημονευτικού τύπου και δεν προάγουν την κριτική σκέ-
ψη. Επιπρόσθετα, δεν προέρχονται από τα σημαντικότερα γεγονότα της νεότερης ιστορίας.
Αγνοούνται θέματα που έχουν σχέση με ιστορικά γεγονότα του μεσοπολέμου, διαμόρφωσης
κοινωνικών τάξεων και στρωμάτων, πολιτικών σχηματισμών και ιδεολογικών αντιπαραθέσε-
ων.
Στη δεύτερη ομάδα θεμάτων που αναφέρεται στις πηγές επαναλαμβάνεται η αντίληψη
που διατρέχει τα θέματα των τελευταίων χρόνων.
Το θέμα Γ1 ζητάει να παραθέσουν οι μαθητές τις ιστορικές πληροφορίες που διαθέ-
τουν, προσθετικά και συμπληρωματικά, χωρίς καμία συνθετική και ερμηνευτική μέθοδο.
Το θέμα Δ1 ωθεί τους μαθητές να κατευθυνθούν σε αναδιάταξη των παρατιθέμενων ι-
στορικών γνώσεων και να τις εντάξουν σε αντίστοιχες λογικές ενότητες, χωρίς να προωθεί την κριτική έρευνα των πηγών και την ερμηνευτική διαδικασία.
Από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων
σαφή και κατανοητά, αλλά κινούνται ανάμεσα στην επανάληψη θεμάτων των προηγούμενων
χρόνων και στην προσπάθεια να καλυφθεί το σύνολο της διδακτέας ύλης, χωρίς να δίδεται και εφέτος μια νέα οπτική και ερμηνευτική θεώρηση.
Σχετικά με το θέμα Α2 επαναλαμβάνουμε την επισήμανση της προηγούμενης ανακοί-
νωσης ότι τα ιστορικά γεγονότα αντιμετωπίζονται ως όροι, πράγμα αντιεπιστημονικό, με αποτέλεσμα να στενεύει η ιστορική γνώση και να οδηγούνται οι μαθητές στη στείρα απομνημόνευση.
Τα θέματα Β1 και Β2 είναι απομνημονευτικού τύπου και δεν προάγουν την κριτική σκέ-
ψη. Επιπρόσθετα, δεν προέρχονται από τα σημαντικότερα γεγονότα της νεότερης ιστορίας.
Αγνοούνται θέματα που έχουν σχέση με ιστορικά γεγονότα του μεσοπολέμου, διαμόρφωσης
κοινωνικών τάξεων και στρωμάτων, πολιτικών σχηματισμών και ιδεολογικών αντιπαραθέσε-
ων.
Στη δεύτερη ομάδα θεμάτων που αναφέρεται στις πηγές επαναλαμβάνεται η αντίληψη
που διατρέχει τα θέματα των τελευταίων χρόνων.
Το θέμα Γ1 ζητάει να παραθέσουν οι μαθητές τις ιστορικές πληροφορίες που διαθέ-
τουν, προσθετικά και συμπληρωματικά, χωρίς καμία συνθετική και ερμηνευτική μέθοδο.
Το θέμα Δ1 ωθεί τους μαθητές να κατευθυνθούν σε αναδιάταξη των παρατιθέμενων ι-
στορικών γνώσεων και να τις εντάξουν σε αντίστοιχες λογικές ενότητες, χωρίς να προωθεί την κριτική έρευνα των πηγών και την ερμηνευτική διαδικασία.
Από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων
Ετικέτες
ιστορια κατευθυνσης,
πανελληνιες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου