Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Παρασκευή 16 Απριλίου 2010
Ημερίδα για τη διδασκαλία των λατινικών από το "Σύνδεσμο Φιλολόγων Νομού Τρικάλων"
8:23 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Είναι γνωστό οτι η διδασκαλία των λατινικών αποτελεί αγκάθι τόσο για τον εκπαιδευτικό όσο και για τους μαθητές. Το μάθημα προβάλλεται συχνά ως αναγκαίο κακό:ο χρόνος ποτέ δεν είναι επαρκής, οι εξετάσεις ζητούν συγκεκριμένα πράγματα και δεν αφήνουν περιθώρια για οτιδήποτε θα βοηθούσε τους μαθητές να απολαύσουν τις λειτουργίες της γλώσσας. Στην ημερίδα έγιναν προτάσεις αναβάθμισης του μαθήτος, γιατί όχι ακόμα και με την χρήση νέων τεχνολογιών.
Εισηγητές ήταν οι κύριοι Θ. Παπαγγελής και Β. Φυντίκογλου (είχα την τύχη και τιμή να παρακολουθώ μαθήματά τους στο πανεπιστήμιο) από τον τομέα κλασικών σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ο αξιόλογος φιλόλογος Σπ. Βλίωρας, ο οποίος και διαχειρίζεται έναν εξαιρετικό φιλολογικό ιστοτόπο (www.vlioras.gr), από τον οποίο και άντλησα το υλικό της ημερίδας.
* εντύπωση προκαλεί το μαθητικό συγκρότημα στο τελευταίο βιντεάκι που παίζει το γνωστό Smoke on the water των Deep purple στα Λατινικα!!!!!!!! (Fumus in aqua!!!)
Εισηγήσεις:
* Σπυρίδων Βλιώρας, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Θέμα: «Διδακτική πρόταση: διδασκαλία μιας ενότητας του σχολικού βιβλίου με τη χρήση του διαδικτύου»
* Βασίλειος Φυντίκογλου, Επίκουρος Καθηγητής Λατινικής Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Θέμα: «Περί της διδασκαλίας της λατινικής γλώσσας: η παθολογία του μαθήματος και κάποιες αναθεωρητικές σκέψεις»
* Θεόδωρος Παπαγγελής, Καθηγητής της Λατινικής Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Cambridge. Θέμα: «Λατινικά στο σχολείο: ένα ζήτημα αρχαιογνωσίας και αυτογνωσίας»
Μπορείτε να διαβάσετε εδώ τις εισηγήσεις αναλυτικά
Eπίσης μπορείτε να παρακολουθήσετε video από την ημερίδα
Εισηγητές ήταν οι κύριοι Θ. Παπαγγελής και Β. Φυντίκογλου (είχα την τύχη και τιμή να παρακολουθώ μαθήματά τους στο πανεπιστήμιο) από τον τομέα κλασικών σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ο αξιόλογος φιλόλογος Σπ. Βλίωρας, ο οποίος και διαχειρίζεται έναν εξαιρετικό φιλολογικό ιστοτόπο (www.vlioras.gr), από τον οποίο και άντλησα το υλικό της ημερίδας.
* εντύπωση προκαλεί το μαθητικό συγκρότημα στο τελευταίο βιντεάκι που παίζει το γνωστό Smoke on the water των Deep purple στα Λατινικα!!!!!!!! (Fumus in aqua!!!)
Εισηγήσεις:
* Σπυρίδων Βλιώρας, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Θέμα: «Διδακτική πρόταση: διδασκαλία μιας ενότητας του σχολικού βιβλίου με τη χρήση του διαδικτύου»
* Βασίλειος Φυντίκογλου, Επίκουρος Καθηγητής Λατινικής Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Θέμα: «Περί της διδασκαλίας της λατινικής γλώσσας: η παθολογία του μαθήματος και κάποιες αναθεωρητικές σκέψεις»
* Θεόδωρος Παπαγγελής, Καθηγητής της Λατινικής Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Cambridge. Θέμα: «Λατινικά στο σχολείο: ένα ζήτημα αρχαιογνωσίας και αυτογνωσίας»
Μπορείτε να διαβάσετε εδώ τις εισηγήσεις αναλυτικά
Eπίσης μπορείτε να παρακολουθήσετε video από την ημερίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου