Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Τι κάνουμε όταν οι μαθητές μας αντιγράφουν από το google?
Αν και είμαι μεγάλος θαυμαστής, και άπληστος χρήστης των υπηρεσιών του, το Google μου έκανε τη ζωή πολύ πιο δύσκολη. Αλλά μάλλον θα πρέπει να σας εξηγήσω με απλά λόγια τι εννοώ…
Πριν από μερικά χρόνια όταν ανέθετα μία εργασία στους μαθητές μου αυτοί είχαν το εξής σχέδιο… συμπλήρωσης της εργασίας και των ερωτημάτων της…
- Ρωτάμε τη μαμά.
- Αν η μαμά δεν μπορεί να απαντήσει…
- Ρωτάμε τον μπαμπά.
- Αν ο μπαμπάς δεν μπορεί να απαντήσει…
- Ρίχνουμε μια ματιά σε κάποιο/α βιβλίο/α.
- Αν δεν βρούμε την απάντηση…
- Τα παρατάμε!
Και τότε εμφανίστηκε το Google. Όταν αναθέτω κάποιες εργασίες, αρκεί να πληκτρολογήσουν τις ερωτήσεις κι έχουν τις απαντήσεις στην οθόνη τους χωρίς να καταβάλλουν κανένα κόπο.
Υπάρχουν δύο λοιπόν υποθέσεις.
- Είτε να απαγορευτεί το Google.
- Είτε να δημιουργώ αντιGoogle ερωτήματα και εργασίες.
Μετά από πολύ συγκεκριμένες βιβλιογραφικές έρευνες κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η 1η λύση είναι αδύνατη και άρχισα να διερευνώ τη 2η υπόθεση. Γνωρίζω ότι η λύση που θα σας προτείνω έχει αρκετά κενά, αντιρρήσεις έχουν εκφραστεί, έχει αναθεωρηθεί το 1990. Ποια στοιχεία πρέπει να έχει ένα ερώτημα που δε θα απαντάται μέσω των μηχανών αναζήτησης; Θα πρέπει να περιλαμβάνεις έννοιες όπως η κατανόηση, η ανάλυση, η αξιολόγηση και η δημιουργία. Ένα καλό εργαλείο είναι η ταξινομία του Bloom.
O Bloom έχει οργανώσει σε 6 επίπεδα τις ερωτήσεις ξεκινώντας από το θυμάμαι (το πιο απλό) ως τη δημιουργία (το πιο σύνθετο). Πρακτικά τα δύο ανώτερα επίπεδα: αξιολογώ και δημιουργώ (συνθέτω στην αρχική ταξινομία) είναι antiGoogle :
- Κρίνω, Αποδεικνύω, Ασκώ κριτική, Επικυρώνω, Αξιολογώ, Εκτιμώ, Μετρώ, Ζυγίζω (μεταφορικά), Εξετάζω, Δημιουργώ προτεραιότητες
- Δημιουργώ, Σχεδιάζω, Επινοώ, Επιλύω, Ανακαλύπτω, Εισάγω, Διαγράφω, Αναπαριστώ εικονικά/δημιουργώ όραμα, Φαντάζομαι, Βελτιώνω, Ελαχιστοποιώ, Συνδυάζω, Συνθέτω, Προβλέπω, Παράγω γνώση- ιδέα-ολοκληρωμένο έργο, Διαμορφώνω, Αναπτύσσω- Κατασκευάζω, Οργανώνω, Ασκώ κριτική, Ανακαλύπτω, Δημιουργώ πρωτοτυπία/καινοτομία.
- Αξιολογήστε το ρόλο που παίζουν οι παρακάτω ανθρώπινες δραστηριότητες … στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
- Κατασκευάστε ένα γράφημα όπου θα διακρίνεται η σχέση κόστους και οφέλους των τριών τύπων βιοκαυσίμων.
Τον 21ο αιώνα είναι ματαιοπονία να ζητάω από τους μαθητές μου να βρουν και να απομνημονεύσουν πληροφορίες όταν αυτές βρίσκονται με μερικά κλικς. Ο αυριανός πολίτης, και σημερινός μαθητής, πρέπει να εκπαιδευτεί στην αξιοποίηση της πληροφορίας. Πρέπει να μάθει να την αναλύει, να την αξιολογεί και όποτε χρειάζεται να τη μετασχηματίζει.
Μάλλον το Google έχει κάνει τη δουλειά μου πολύ πιο δύσκολη, αλλά αισθάνομαι και πολύ καλύτερα. Γιατί πλέον ανοίγονται μπροστά μας νέες προκλήσειςΠηγή: http://mcsotos.wordpress.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου