Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010
Βιβλιογραφία Ασέπ (Β' Μέρος) - Ιστορία
10:33 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
1. Σκοποί και διδακτικοί στόχοι του μαθήματος της Ιστορίας σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου (ΔΕΠΠΣ/ΑΠΣ, ΦΕΚ 303β/2003 και 304β/2003) και Ενιαίου Λυκείου Υ.Α. 101609/Γ2/30-09-2002 ΦΕΚ 1313/ τ. Β΄09-10-2002 και Υ.Α. 47341/Γ2/13-05-2005 ΦΕΚ 696/ τ. Β΄/24-05-2005.
Αρχαία Ιστορία
α. ULRICH WILCKEN - ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ
β. Σχολικά βιβλία και βιβλία καθηγητή (Α' τάξη Γυμνασίου και Λυκείου) [τα παλιά και τα καινούργια].................
Βυζαντινή Ιστορία
α.Georg Ostrogorsky, Ιστορία του Βυζαντινού Κράτους, εκδ. Βασιλόπουλος (εννοείται επέλεξα τα τμήματα που αναφέρονται στις σχέσεις Βυζαντίου και Δύσης)
β. Ι. Καραγιαννόπουλος, Ιστορία βυζαντινού κράτους, εκδ. Βάνιας
γ. Σχολικά βιβλία και βιβλία καθηγητή Β' τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου (είχα διαβάσει και ένα παλιό σχολικό του Καλοκαιρινού)
δ. http://www.ime.gr/chronos/10/gr/p/
Νεότερη ιστορία
α. Τα παλιά βιβλία του Σκουλάτου (επιλογές)
β. Θέματα Ιστορίας Β' Λυκείου, μάθημα επιλογής
γ. Θέματα Ιστορίας , Γ Λυκείου Θεωρητικής Κατ/σης (η ερώτηση του Μορκεντάου ήταν από πηγή)
δ. Βιβλία μαθητή και καθηγητή Γ' Γυμνασιου και Λυκείου (πολύ καλά, και τις πηγές και τις εικόνες- η μια ερώτηση ήταν από πηγή)
ε. Η ελληνική εξωτερική πολιτική 2τ. , Κ. Σβολόπουλος, ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ
στ. Ι. Κολιόπουλος, Ιστορία της Ελλάδος από το 1800, Η διαμόρφωση και η άσκηση της εθνικής πολιτικής τόμος 2
* Το στ το χρησιμοποίησα για να διερευνήσω την εξωτερική πολιτική από το 1830 ως το 1900 ενώ τα ε. για το 1900-1981. Για την περίοδο 1981-2000 χρησιμοποίησα πηγές από το διαδίκτυο (αν και δεν χρειάστηκαν)
Εννοείται οτι έκανα επιλογές από τα παραπάνω βιβλία. Πιστέυω οτι το παν είναι η μέθοδος. Ειχα ένα τετράδιο για την κάθε ενότητα και κρατούσα σημειώσεις. Έτσι στο πρώτο στάδιο μελέτης κατέγραφα οτι θεωρούσα χρήσιμο. Αφηνα κενά ενδιάμεσα και έτσι μπορούσα να συμπληρώνω στοιχεία. Επίσης είχα αφήσει στο τέλος κάποιες σελίδες οπου κρατούσα σημειώσεις από όλα τα βιβλία ανα θέμα, π.χ κρητικό ζήτημα κτλ. Το αποτέλεσμα ήταν 3 μικρά τετράδια που περιείχαν όλα τα χρήσιμα στοιχεία.
Επίσης σε ένα αρχείο στον υπολογιστή μου είχα συγκεντρώσει όλα τα τέστ που δημισιεύονταν ανά καιρούς σε αφημερίδες και τα αναρτούσε η ιστοσελίδα www.alfavita.gr. Έτσι έκανα και αρκετά τεστάκια (αν και είχαν πολλά λάθη) κυρίως για να τσεκάρω τις γνώσεις μου και να ενισχύσω την αυτοπεποίθηση μου.
Θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις με τα υπόλοιπα τμήματα της ύλης.
Καλό κουράγιο σε όσους ξεκίνησαν διάβασμα!!!!! Για οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να με ρωτήσετε. Θα χαρώ να βοηθήσω.
Αρχαία Ιστορία
α. ULRICH WILCKEN - ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ
β. Σχολικά βιβλία και βιβλία καθηγητή (Α' τάξη Γυμνασίου και Λυκείου) [τα παλιά και τα καινούργια].................
Βυζαντινή Ιστορία
α.Georg Ostrogorsky, Ιστορία του Βυζαντινού Κράτους, εκδ. Βασιλόπουλος (εννοείται επέλεξα τα τμήματα που αναφέρονται στις σχέσεις Βυζαντίου και Δύσης)
β. Ι. Καραγιαννόπουλος, Ιστορία βυζαντινού κράτους, εκδ. Βάνιας
γ. Σχολικά βιβλία και βιβλία καθηγητή Β' τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου (είχα διαβάσει και ένα παλιό σχολικό του Καλοκαιρινού)
δ. http://www.ime.gr/chronos/10/gr/p/
Νεότερη ιστορία
α. Τα παλιά βιβλία του Σκουλάτου (επιλογές)
β. Θέματα Ιστορίας Β' Λυκείου, μάθημα επιλογής
γ. Θέματα Ιστορίας , Γ Λυκείου Θεωρητικής Κατ/σης (η ερώτηση του Μορκεντάου ήταν από πηγή)
δ. Βιβλία μαθητή και καθηγητή Γ' Γυμνασιου και Λυκείου (πολύ καλά, και τις πηγές και τις εικόνες- η μια ερώτηση ήταν από πηγή)
ε. Η ελληνική εξωτερική πολιτική 2τ. , Κ. Σβολόπουλος, ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ
στ. Ι. Κολιόπουλος, Ιστορία της Ελλάδος από το 1800, Η διαμόρφωση και η άσκηση της εθνικής πολιτικής τόμος 2
* Το στ το χρησιμοποίησα για να διερευνήσω την εξωτερική πολιτική από το 1830 ως το 1900 ενώ τα ε. για το 1900-1981. Για την περίοδο 1981-2000 χρησιμοποίησα πηγές από το διαδίκτυο (αν και δεν χρειάστηκαν)
Εννοείται οτι έκανα επιλογές από τα παραπάνω βιβλία. Πιστέυω οτι το παν είναι η μέθοδος. Ειχα ένα τετράδιο για την κάθε ενότητα και κρατούσα σημειώσεις. Έτσι στο πρώτο στάδιο μελέτης κατέγραφα οτι θεωρούσα χρήσιμο. Αφηνα κενά ενδιάμεσα και έτσι μπορούσα να συμπληρώνω στοιχεία. Επίσης είχα αφήσει στο τέλος κάποιες σελίδες οπου κρατούσα σημειώσεις από όλα τα βιβλία ανα θέμα, π.χ κρητικό ζήτημα κτλ. Το αποτέλεσμα ήταν 3 μικρά τετράδια που περιείχαν όλα τα χρήσιμα στοιχεία.
Επίσης σε ένα αρχείο στον υπολογιστή μου είχα συγκεντρώσει όλα τα τέστ που δημισιεύονταν ανά καιρούς σε αφημερίδες και τα αναρτούσε η ιστοσελίδα www.alfavita.gr. Έτσι έκανα και αρκετά τεστάκια (αν και είχαν πολλά λάθη) κυρίως για να τσεκάρω τις γνώσεις μου και να ενισχύσω την αυτοπεποίθηση μου.
Θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις με τα υπόλοιπα τμήματα της ύλης.
Καλό κουράγιο σε όσους ξεκίνησαν διάβασμα!!!!! Για οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να με ρωτήσετε. Θα χαρώ να βοηθήσω.
Ετικέτες
ασεπ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
17 σχόλια:
ευχαριστουμε πολυ.για τη νεοτερη προτεινεις ολη την ιστορια κατευθυνσης η μονο το κομματι που αφορα στο κρητικο ζητημα?επισης ειδικη διδακτικη πηγες φροντιστηριο?ποιο απο ολα τα βιβλια ειδικης διδακτικης θα προτεινες (εννοω περα απο τη θεωρια ποιο σε βοηθησε πρακτικα?).ευχαριστω
Εννοειται οτι ειχα διαβάσει μονο αυτά ποθ αφορούν την ύλη. Το κρητικό και καποια άλλα σημεια επιλεκτικά. Εδωσα ειδική διδακτική αρχαίων, οποτε για ιστορία δεν μπορω να μιλήσω. Δες την βιβλιογραφια που αφορα την διδακτικη.
ευχαριστω πολυ.σορρυ για το πρηξιμο αλλα θελωνα σε ρωτησω για την ειδικη διδακτικη.τα βιβλια που προτεινεις μπορουν να καλυψουν το φροντιστηριο στην ειδικη διδακτικη?ενδιαφερομαι και για τα τρια γνωστικα.ποιο σε βοηθησε πιο πολυ πρακτικα?
Φροντιστήριο είχα πάει την προηγούμενη φορά και δεν με βοήθησε καθόλου. Όσον αφορά τα αρχαία, διαβασα αυτά τα βιβλία και βασικά τις οδηγίες και τα βιβλία καθηγητή και εφτιαξα ένα δικό μου σχέδιο. Θα το αναρτήσω και θα καταλάβεις. Εμένα με κάλυψαν απόλυτα αυτά. Πρακτικά βοηθάν πιο πολύ τα Φεκ και οι οδηγίες πιστεύω.
σωτηρια απο ιστορια κατευθυνσης ποια κομματια διαβασες?ειναι απαριτητο να ξερουμε τα κομματα π.χ. του Βουλγαρη? επισης χρειαζονται και τα κομματια για τη μεταψυχροπολεμικη ευρωπη στη νεοτερη?ευχαριστω πολυ
Τα κομμάτια στα οποία αναφέρεσαι δεν τα διάβασα. Διάβασα κυρίως το κρητικό και προσφυγικό. Γενικά από αυτό το βιβλίο έκανα αυστηρές επιλογές. Μόνο οτι αφορά την Ελλάδα και την εξωτερική πολιτική της.
γεια και καλη σχολικη χρονια!θα ηθελα να σε ρωτησω τι προτεινεις για γραμματολογια αρχαιων.ευχαριστω!
Σ ευχαριστώ πολύ!!! Θα σου προτεινα κυρίως τη σχολικη γραμματολογία του Γυμνασιου και τις εισαγωγες των σχολικων και των βιβλίων καθηγητη. Για λεπτομέρειες δες εδω
http://siamantoura.blogspot.com/2010/01/blog-post_9664.html
δηλαδη με αυτον τον τροπο θα ειμαι καλυμμμενη κατα ενα μεγαλο μερος?δυστυχως οπως κι εσυ καλα ξερεις μπορει κανεις να χαθει στην τεραστια υλη μας και να αποπροσανατολιστει, γι αυτο θελω να αποφυγω να διαβασω φανη κακριδη ή γεωργοπαπαδακο!οσο για το λεσκυ...μου ειπαν απο εκει να διαβασω ομηρο και τρεις τραγικους.τι πιστευεις?παντως εγω γνωριζω ατομα, που απο ο,τι μου ειπαν τα ιδια διοριστηκαν κυριως χαρη στη διδακτικη.ευχαριστω και παλι και συγχαρητηρια για την ιστοσελιδα σου!λεγομαι μανωλη ελευθερια
Ελευθερία μου εγώ αυτά διαβασα και δεν είχα πρόβλημα.. Τώρα ειναι τόσο θέμα τύχης που κανείς δεν μπορεί να σε διαβεβαιώσει για τιποτα. Αν και ήξερα τον Λεσκυ απο τι σχολή και είχα διαβασει κι εγω για το ασεπ τελικα θεωρώ οτι δεν με βοηθησε οσο τα σχολικα. Οσον αφορα τι διδακτικη, το ίδιο πιστευω κι εγω, αν δεν αποτύχεις παταγωδώς σε κάποιο μάθημα, η διδακτικη είναι αυτη που θα σου χαρίσει το διορισμο
Σωτηρια τι κανεις?ευχαριστω για ολα.οσον αφορα στην ιστορια πιστευεις πως ειναι απαραιτητα τα βιβλια του καθηγητη για το διαβασμα ασεπ?μανώλη ελευθερια
Για σου Ελευθερία.. Εγώ αντλησα και κάποιες εξτρα πληροφορίες απο εκει και κυριως της αρχαιας του γυμνασίου χρησσιμεύουν για διδακτικη...
χιλια ευχαριστω!
γεια σου σωτηρια,τι κανεις?η ελευθερια ειμαι.σου ευχομαι καλο καλοκαιρι.θα ηθελα να σε ρωτησω δυο πραγματα: α) οσον αφορα στον ομηρο απο ποια βιβλια πρεπει να διαβασουμε πλην των σσχολικων?ειδα οτι εχεις μια λιστα με βιβλια,οπως του μαρωνιτη,απλα δεν εχω καταλαβει τι ακριβως ζητανε. β)οσοσν αφορα στη διδακτικη πα πρεπει να προετοιμστουμ εκαι για τις τρεις ή οι δυο αρκουν?ευχαριστω εκ των π[ροτερων
Γεια σου Ελευθερία!!! Πώς πάει η προετοιμασία? Δυσκολεύει τώρα το καλοκαίρι ε?
Σχετικά με το πρώτο ερώτημα θεωρώ οτι το πιο βασικό είναι τα σχολικά (τα πάντα όμως- εικόνες σημειώσεις κτλ εφόσον θες διδακτική αρχαίων) και τα βιβλία καθηγητή. Δεν είχα μείνει όμως μόνο στη ραψωδία που είχαμε αλλά ειχα διαβάσει τα θέματα πχ ανθρωπομορφισμός , όπως αναφέρονται και σε άλλες ενότητες. Σχετικά με την βιβλιογραφία που αναφέρω
1. Μαρωνίτης Δ, Αναζήτηση και νόστος του Οδυσσέα. Η διαλεκτική της «Οδύσσειας», Κέδρος
2. Κομνηνού-Κακριδή Ο, Σχέδιο και τεχνική της Οδύσσειας, Θεσσαλονίκη
3. Μαρωνίτης Δ, Ομηρικά Μεγαθέματα, εκδ. Κέδρος
4. W. Schadewaldt, Aπό τον κόσμο του Ομήρου
Μπορείς να αναζητήσεις στοιχεία που αφορούν την ύλη σου και όχι ολοκληρα τα βιβλία. Π.χ από Μαρωνίτη κάποια μεγαθέματα πχ πόλεμος στην Ιλιαδα, η από τις Κακριδή την α ραψωδία. Θα δείς οτι και στο βιβλίο καθηγητή έχει αποσπάσματα από αυτά τα βιβλία...
β) Εγλω είχα προετοιμαστεί για δύο, γιατί ήθελα να γρλαψω ιστορία που λένε οτι βαθμολογούνε με μεγαλύτερους βαθμούς. Όμως επειδή δεν εχω τελειωσει ιστορικό και δεν κατέχω άριστα το αντικείμενο, φοβόμουν μήπως πέσει κάτι που δεν ξέρω καλά. Οπότε ετοιμάστηκα και για αρχαία που τα κατέχω. Ωστόσο επειδλη το σχεδιο εχει κοινά στοιχεία ετοιμασα και για την λογοτεχνια κάποια κείμενα.. Το αποτέλεσμα? Μπορούσα να γράψω και τα τρία, καθώς στα νέα επεσε ένα από αυτα που είχα διαβάσει και ήρεμα επελεξα αυτό που ήξερα καλύτερα.
σ΄ευχαριστω παρα παρα πολυ!η προετοιμασια σταματησε λογω των γενικων εξελιξεων και των ελαχιστων διορισμων.καλο καλοκαιρι!
κατι τελευταιο:οσον αφορα στη νεοτερη ιστορια τα βιβλια του σβολοπουλου και του κολιοπουλου σε βοηθησαν?τα προτεινεις?κι αν ναι πιο απο τα δυο περισσοτερο?ευχαριστω εκ των προτερων.να εισαι καλα!
Δημοσίευση σχολίου