Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010
Σταυρόλεξο για την εισαγωγή του Γ. Ιωάννου
1:18 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Σε μια πιο παιχνιαδιάρικη και αποκριάτικη διάθεση ο συνάδελφος Δ. Μάνεσης (http://logotexniakatefthinsis.blogspot.com) ανάρτησε ένα σταυρόλεξο για να "παίξετε" με τις γνώσεις σας πάνω στην εισαγωγή του Γ. Ιωάννου. Όπως αναφέρει και ο δημιουργός του σταυρόλεξου για να το λύσετε θα πρέπει να μελετήσετε καλά της sos σελίδα 245... Καλή επιτυχία!!!!!!
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ
1. "Το δικό μας _______: Μ' αυτή τη συλλογή κέρδισε α΄κρατικό βραβείο μυθιστορήματος το 1978 ο Ιωάννου.
2. Είναι κι αυτό ένα στοιχείο που τον οδηγεί σε νέους τρόπους οργώνωσης του αφηγηματικού υλικού.
3. Έτσι χαρακτηρίζει το βιβλίο μας την παρατήρηση του Ιωάννου.
5. Στο χώρο της ατομικής και συλλογικής περιπλανιέται ο Ιωάννου.
7. Απ' αυτής τον κόσμο αντλεί το υλικό του ο Γ. Ιωάννου.
10. Τη χρονική και την αφηγηματική "θρυμματίζει"ο Ιωάννου, σύμφωνα με το σχολικό εγχειρίδιο.
12. Κι έτσι είναι κάποιες φορές οι περιγραφές του συγγραφέα μας.
13. Και από τη ______ του πολέμου και της Κατοχής αντλεί το αφηγηματικό του υλικό ο Ιωάννου. ( αντίστροφα)
14. Το αυγό της______, ήταν το πρώτο θεατρικό του, το 1980.
15. Έτσι χαρακτηρίζει το βιβλίο μας τα παιδικά χρόνια του συγγραφέα.
ΚΑΘΕΤΑ
2. Τροφοδοτεί τα κείμενα του Ιωάννου.
3. "Στου ________ το σπίτι", είναι ο τίτλος του πεζογραφήματος που είναι στην ύλη μας. ( αντίστροφα)
5. Έτσι η γραφή του Ιωάννου.
10. 10α) Μέσα από τη δίνη του αντλεί το υλικό του ο Ιωάννου. ( γενική)
10β) Έτσι είναι για τον αναγνώστη ο κόσμος του Ιωάννου, σύμφωνα με το βιβλίο μας.
12. Το αντλεί και από τα δύσκολα παιδικά του χρόνια.
14. 14α) Ό, τι και το 5 οριζόντια.
14β) Υπάρχουν και τέτοια πρόσωπα στο έργο του Ιωάννου.
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ
1. "Το δικό μας _______: Μ' αυτή τη συλλογή κέρδισε α΄κρατικό βραβείο μυθιστορήματος το 1978 ο Ιωάννου.
2. Είναι κι αυτό ένα στοιχείο που τον οδηγεί σε νέους τρόπους οργώνωσης του αφηγηματικού υλικού.
3. Έτσι χαρακτηρίζει το βιβλίο μας την παρατήρηση του Ιωάννου.
5. Στο χώρο της ατομικής και συλλογικής περιπλανιέται ο Ιωάννου.
7. Απ' αυτής τον κόσμο αντλεί το υλικό του ο Γ. Ιωάννου.
10. Τη χρονική και την αφηγηματική "θρυμματίζει"ο Ιωάννου, σύμφωνα με το σχολικό εγχειρίδιο.
12. Κι έτσι είναι κάποιες φορές οι περιγραφές του συγγραφέα μας.
13. Και από τη ______ του πολέμου και της Κατοχής αντλεί το αφηγηματικό του υλικό ο Ιωάννου. ( αντίστροφα)
14. Το αυγό της______, ήταν το πρώτο θεατρικό του, το 1980.
15. Έτσι χαρακτηρίζει το βιβλίο μας τα παιδικά χρόνια του συγγραφέα.
ΚΑΘΕΤΑ
2. Τροφοδοτεί τα κείμενα του Ιωάννου.
3. "Στου ________ το σπίτι", είναι ο τίτλος του πεζογραφήματος που είναι στην ύλη μας. ( αντίστροφα)
5. Έτσι η γραφή του Ιωάννου.
10. 10α) Μέσα από τη δίνη του αντλεί το υλικό του ο Ιωάννου. ( γενική)
10β) Έτσι είναι για τον αναγνώστη ο κόσμος του Ιωάννου, σύμφωνα με το βιβλίο μας.
12. Το αντλεί και από τα δύσκολα παιδικά του χρόνια.
14. 14α) Ό, τι και το 5 οριζόντια.
14β) Υπάρχουν και τέτοια πρόσωπα στο έργο του Ιωάννου.
Ετικέτες
λογοτεχνία κατεύθυνσης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου