Συνολικές προβολές σελίδας
Αναζήτηση
Θέματα
- εκθεση β λυκείουέκθεσηεκθεση γ λυκείου"εκθεση α γυμνασίουεκθεση α λυκείου (1)
- πανελληνιεςέκθεσηεκθεση γ λυκείου (1)
- Α' Γυμνασίου (2)
- αδίδακτο κείμενο (11)
- Αντιγόνη (9)
- αρχαια (25)
- αρχαια α λυκειου (27)
- αρχαία α' γυμνασίου (1)
- αρχαία β θεωρητικής (10)
- αρχαια γ θεωρητικης (27)
- αρχαία ιστορία (10)
- ασεπ (21)
- ασεπ νέα ελληνικά (9)
- βυζαντινη ιστορία (6)
- για εκπαιδευτικούς (8)
- γραμματικη αρχαιων (12)
- δημιουργική γραφή (1)
- δι (1)
- Διαφορα (106)
- διδακτική (75)
- έκθεση (20)
- εκθεση α γυμνασίου (2)
- εκθεση α λυκείου (47)
- εκθεση β λυκείου (33)
- εκθεση γ λυκείου (61)
- Επιτάφιος Θουκυδίδη (5)
- εργασίες μαθητών (4)
- θεατρο (5)
- θεματα εκθεσης (11)
- θεωρία λογοτεχνίας (13)
- ιλιάδα (2)
- ιστορια Γ' γενικής παιδείας (3)
- ιστορια κατευθυνσης (30)
- κλασικές σπουδές (2)
- λατινικα (34)
- λατινικα β λυκείου (3)
- λατινικα γ λυκείου (10)
- λογοτεχνες (13)
- λογοτεχνία α΄λυκείου (32)
- λογοτεχνία β' λυκείου (72)
- λογοτεχνία Β΄ γυμνασίου (2)
- λογοτεχνία γ' λυκείου (7)
- λογοτεχνια γυμνασιου (4)
- λογοτεχνία κατεύθυνσης (117)
- λύκειο Αρχαγγέλου (5)
- Λύκειο Λιμένα Θάσου (1)
- μαθησιακές δυσκολίες (10)
- μουσικη (4)
- μουσική (7)
- νεοελληνική γλώσσα (6)
- Νεοελληνική γλώσσα Α' Γυμνασίου (1)
- οδύσσεια (9)
- πανελληνιες (42)
- πανελληνιες έκθεση εκθεση γ λυκείου (3)
- ποιηση (4)
- Πολιτιστικά Θάσου (8)
- συντακτικο αρχαιων (7)
- τα φύλα στη λογοτεχνία (1)
- φιλοσοφια θεωρητικής (1)
- e-books (24)
- ict (11)
- project (6)
Πληροφορίες
- Σωτηρία Σιαμαντούρα
- Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.
Links i like!!!!
- adespoto.gr
- http://www.ask4.gr
- Sunfiles: Φιλολογικά και εκπαιδευτικά
- To διαδικτυακό εκπαιδευτικό ''bar'' του συναδέλφου Η. Βενιζελέα
- Αρχαιογνωσία και αρχαιογλωσσία στη μέση εκπαίδευση
- Για τα μαθητούδια μου: Το ιστολόγιο του συναδέλφου Α, Κουντούρη, απο το Γυμνάσιο Καλυθιών (Υλικό για Γυμνάσιο)
- Λογοτεχνία Κετεύθυνσης- Δ. Μάνεσης
- Οδηγός Θασου
- Οι μαθητές του Γ4 του 1ου Ιπποκρατείου Γυμνασίου Κω σας καλωσορίζουν στον χαρούμενο κόσμο τους!
- Περιοδικό λόγου και τέχνης με έδρα τα Δωδεκάνησα.
- Το "Φωτόδεντρο" της Πολίνας Μοιρα
- Το αγαπημένο μας You Tube
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΤΥΠΟΙ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α. ΑΡΘΡΟ Στην εφημερίδα του σχολείου ή του δήμου/της κοινότητας Σε περιοδικό Στο ηλεκτρονικό περιοδικό / στην ιστοσελίδα του ...
-
Επειδή η αναρτηση αυτή έχει αρκετά μεγάλη απήχηση με βάση τα σχόλια σας, σας παραπέμπω σε ένα ντοκυμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ, με θέμα τη...
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 • ΜΟΥΣΕΙΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ Κατηγορίες: πολιτιστικά, λαογραφικά, πολεμικά, ιστορικά. Σημασία: • παρουσιάζουν την ιστορία και την παράδοση ...
-
Εισαγωγή: Στοιχεία τεχνικής της καβαφικής ποίησης: – Διάλογος ή μονόλογος με δραματικό χαρακτήρα – Λιτά εκφραστικά μέσα -Φωτεινότητα ...
-
Ορισμός. Γλωσσομάθεια είναι η γνώση μιας ή περισσότερων ξένων γλωσσών. Η σημασία της. • Η γλωσσομάθεια συμβάλλει στην πνευματική καλλιέργει...
Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ
7:12 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Σωτηρία Σιαμαντούρα |
Επεξεργασία ανάρτησης
Διάκριση συλλογισμών:
Α. Με βάση των αριθμό των προκείμενων/θέσεων
1. άμεσοι (το συμπέρασμα προκύπτει από μια προκείμενη)
2. έμμεσοι (το συμπέρασμα προκύπτει από δύο ή περισσότερες προκείμενες)
Β. Με βάση την πορεία της σκέψης
1. παραγωγικοί (από το γενικό στα επιμέρους)
2. επαγωγικοί (από το επιμέρους στο γενικό)
3. αναλογικοί (από τα επιμέρους στα επιμέρους)
Οι ασκήσεις που έγιναν στην τάξη γιαν την ενότητα: Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ
1. Χρησιµοποιώντας στοιχεία (: πληροφορίες, συλλογισµούς, παραδείγµατα) από τα κείµενα των σελίδων 143-145 τους Α΄ τεύχους της Έκφρασης-Έκθεσης να συνθέσετε δύο παραγράφους υποστηρίζοντας ότι
Ο αναλφαβητισµός είναι πρόβληµα κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό και οικονοµικό.
Το κείµενό σας πρόκειται να δηµοσιευθεί στην τοπική εφηµερίδα που
ανακοινώνει την ίδρυση βραδινών τµηµάτων γλωσσικής διδασκαλίας στο Δήµο
ή στην Κοινότητα όπου ανήκετε.
2. Να συµπληρώσετε τα ελλείποντα τµήµατα των ακόλουθων επιχειρηµάτων /συλλογισµών.
Α) α) Ο Θαλής, ο Ηράκλειτος και ο Πυθαγόρας είναι Ίωνες φιλόσοφοι.
β) Οι Ίωνες φιλόσοφοι είναι Προσωκρατικοί.
γ)........................................................................................................................
Β) α) Η πίεση χρόνου οδηγεί σε άγχος και επιθετική συµπεριφορά.
β) Οι κάτοικοι των µεγάλων πόλεων ζουν υπό πίεση χρόνου.
γ)........................................................................................................................
Γ) α) Οι περισσότεροι επιµελείς µαθητές εισάγονται στην τριτοβάθµια
εκπαίδευση.
β) .......................................................................................................................
γ) Η Μαρία είναι πιθανό να εισαχθεί στην τριτοβάθµια εκπαίδευση.
Δ) α) ..................................................................................................................
β) Η Ελένη παίρνει συχνά ηρεµιστικά χάπια.
γ) Άρα η Ελένη είναι πιθανό να εθιστεί στα ηρεµιστικά χάπια που παίρνει
συχνά.
Ε) α) Ο γιος του γείτονά µας τραυµατίστηκε χθες οδηγώντας µηχανάκι
απρόσεκτα και χωρίς κράνος.
β) Ο αδελφός µου οδηγεί µηχανάκι απρόσεκτα και χωρίς κράνος.
γ) ..................................................................................................................
3. Να χαρακτηρίσετε τους παρακάτω συλλογισμούς ως προς την πορεία της σκέψης.
α. Αυτός ο σκηνοθέτης διαλέγει καλούς ηθοποιούς. Η Μαρία συµµετέχει στην παράστασή του, άρα είναι
καλή ηθοποιός.
β. Ο νέος διευθυντής έχει απαρχαιωµένες ιδέες. Είναι ηλικιωµένος. Όλοι οι ηλικιωµένοι έχουν απαρχαιωµένες ιδέες.
γ. Οι γλωσσοµαθείς έχουν µεγάλη πιθανότητα να βρουν δουλειά. Ο Νίκος είναι γλωσσοµαθής. Άρα έχει µεγάλη πιθανότητα να βρει δουλειά.
δ. Οι χώρες µε µεγάλα ποσοστά αναλφάβητων δεν αναπτύσσονται οικονοµικά. Οι περισσότερες αφρικανικές χώρες έχουν µεγάλα ποσοστά αναλφάβητων. Αυτές οι
χώρες δεν αναπτύσσονται οικονοµικά.
Α. Με βάση των αριθμό των προκείμενων/θέσεων
1. άμεσοι (το συμπέρασμα προκύπτει από μια προκείμενη)
2. έμμεσοι (το συμπέρασμα προκύπτει από δύο ή περισσότερες προκείμενες)
Β. Με βάση την πορεία της σκέψης
1. παραγωγικοί (από το γενικό στα επιμέρους)
2. επαγωγικοί (από το επιμέρους στο γενικό)
3. αναλογικοί (από τα επιμέρους στα επιμέρους)
Οι ασκήσεις που έγιναν στην τάξη γιαν την ενότητα: Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ
1. Χρησιµοποιώντας στοιχεία (: πληροφορίες, συλλογισµούς, παραδείγµατα) από τα κείµενα των σελίδων 143-145 τους Α΄ τεύχους της Έκφρασης-Έκθεσης να συνθέσετε δύο παραγράφους υποστηρίζοντας ότι
Ο αναλφαβητισµός είναι πρόβληµα κοινωνικό, πολιτικό, πολιτιστικό και οικονοµικό.
Το κείµενό σας πρόκειται να δηµοσιευθεί στην τοπική εφηµερίδα που
ανακοινώνει την ίδρυση βραδινών τµηµάτων γλωσσικής διδασκαλίας στο Δήµο
ή στην Κοινότητα όπου ανήκετε.
2. Να συµπληρώσετε τα ελλείποντα τµήµατα των ακόλουθων επιχειρηµάτων /συλλογισµών.
Α) α) Ο Θαλής, ο Ηράκλειτος και ο Πυθαγόρας είναι Ίωνες φιλόσοφοι.
β) Οι Ίωνες φιλόσοφοι είναι Προσωκρατικοί.
γ)........................................................................................................................
Β) α) Η πίεση χρόνου οδηγεί σε άγχος και επιθετική συµπεριφορά.
β) Οι κάτοικοι των µεγάλων πόλεων ζουν υπό πίεση χρόνου.
γ)........................................................................................................................
Γ) α) Οι περισσότεροι επιµελείς µαθητές εισάγονται στην τριτοβάθµια
εκπαίδευση.
β) .......................................................................................................................
γ) Η Μαρία είναι πιθανό να εισαχθεί στην τριτοβάθµια εκπαίδευση.
Δ) α) ..................................................................................................................
β) Η Ελένη παίρνει συχνά ηρεµιστικά χάπια.
γ) Άρα η Ελένη είναι πιθανό να εθιστεί στα ηρεµιστικά χάπια που παίρνει
συχνά.
Ε) α) Ο γιος του γείτονά µας τραυµατίστηκε χθες οδηγώντας µηχανάκι
απρόσεκτα και χωρίς κράνος.
β) Ο αδελφός µου οδηγεί µηχανάκι απρόσεκτα και χωρίς κράνος.
γ) ..................................................................................................................
3. Να χαρακτηρίσετε τους παρακάτω συλλογισμούς ως προς την πορεία της σκέψης.
α. Αυτός ο σκηνοθέτης διαλέγει καλούς ηθοποιούς. Η Μαρία συµµετέχει στην παράστασή του, άρα είναι
καλή ηθοποιός.
β. Ο νέος διευθυντής έχει απαρχαιωµένες ιδέες. Είναι ηλικιωµένος. Όλοι οι ηλικιωµένοι έχουν απαρχαιωµένες ιδέες.
γ. Οι γλωσσοµαθείς έχουν µεγάλη πιθανότητα να βρουν δουλειά. Ο Νίκος είναι γλωσσοµαθής. Άρα έχει µεγάλη πιθανότητα να βρει δουλειά.
δ. Οι χώρες µε µεγάλα ποσοστά αναλφάβητων δεν αναπτύσσονται οικονοµικά. Οι περισσότερες αφρικανικές χώρες έχουν µεγάλα ποσοστά αναλφάβητων. Αυτές οι
χώρες δεν αναπτύσσονται οικονοµικά.
Ετικέτες
εκθεση α λυκείου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλια:
οι λυσεις?
Δημοσίευση σχολίου