Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Αρχαία κωμωδία!!!

Καθώς είναι, όπως φαίνεται, δύσκολο να βρούμε αυθεντικό υλικό για την "Αντιγόνη", μπορείτε να γνωρίσετε καλύτερα ένα άλλο είδος του αρχαίου θεάτρου... την κωμωδία.
Έχετε διδαχθεί από την εισαγωγή του σχολικού βιβλίου τα βασικά στοιχεία αυτού του είδους. Επίσης στο γυμνάσιο ήλθατε σε επαφή με τους " Όρνιθες" του Αριστοφάνη.
Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε ένα αφιέρωμα για τους " Όρνιθες" από το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης.
Όρνιθες

Aλλά και για την απολαυστική και πάντα επίκαιρη "Λυσιστράτη"
Η «Λυσιστράτη» του Αριστοφάνη μπορεί να φαίνεται η πιο αθυρόστομη κωμωδία του, με την πιο ανοιχτόκαρδη αμεσότητα των όρων, κι όμως δεν μπορεί γι’ αυτό να χαρακτηριστεί για ανήθικη. Τουναντίον είναι ένα υπέροχο μάθημα πατριωτισμού και ανθρωπιάς. Είναι θερμό κήρυγμα ειρήνης κι αδέρφωσης μεταξύ των Ελλήνων - και παραπέρα μεταξύ όλων των λαών της γης..

Λυσιστράτη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου