Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

www.arxaggelitika.gr

Το σχολείο στο οποίο διδάσκω βρίσκεται σε ένα χωριό της Ρόδου που ονομάζεται Αρχάγγελος. Στην αρχή, έπαιρνα μόνο αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο μέρος.. Μέσα από την σύντομη παραμονή μου εκεί όμως έχω σχηματίσει πολυ διαφορετική άποψη..
Πρόκειται για πολύ ιδιαίτερους ανθρώπους, φιλόξενους, πιστούς στις παραδόσεις, φιλότιμους και παθιασμένους. Ανάλογο του χαρακτήρα τους είναι καιτο ιδίωμα τους...
Ο φίλος και συνάδελφος Σάββας Σαρικάς, κάνει μια καταπληκτική προσπάθεια δημιουργίας ενός on-line λεξικού Αρχαγγελίτικου ιδιώματος για να μας βοηθήσει να γνωρίσουμε αυτό το ιδίωμα και κατα συνέπεια να έρθουμε σε επαφή με τους τόσο ενδιαφέροντες κατοίκους του Αρχαγγέλου.....
www.arxaggelitika.gr

Όλοι οι μαθητές του σχολείου μπορούν να συμβάλλουν σ αυτήν την προσπάθεια προσθέτοντας νέες λέξεις... Την αρχή έκαναν μέσα στην τάξη μαθητές του Α2, στα πλαίσια του μαθήματος της Έκθεσης, άλλα και οι μαθητές του Α3 με την βοήθεια του κ. Γεωργιάδη.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kuria den katalabate giati to lene auto gia ton arxaggelo na sas eksigisoume mia mera to lolo kai au8ormito tou B3

Ανώνυμος είπε...

Kurios Savvas FTW

Ανώνυμος είπε...

Trelh 2ada B1 L-B!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου